sport marathon voor longfonds

08-06-2014 om 15:16 uur

Hallo mensen!

Ik wil graag deze zomer een yoga of en sport marathon organiseren voor het long fonds en inzamelen voor betere medicatie betere begeleiding i  sport en levenstijl meer hulp bij het stoppen met roken! Wie komt uit de buurt van t'Gooi Amsterdam Utrecht en lijkt het leuk om hier aan mee te werken?  Laat maar weten ik ga aankomende week hier mee aan de slag!

Ik hoop hierbij ook long artsen te treffen uit de buurt die mee zouden willen werken.

Sportieve groet.

Manolya
Medical pt

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:13 uur

Hallo Manolya,

Ik wil wel meewerken (en ook wel meeDOEN). Ik woon wel in Zwolle maar naar Utrecht is maar een uurtje en via PC kan je ook veel doen. Laat maar weten als je mijn hulp kan gebruiken. Ik heb veel ervaring met bestuurswerk en organiseren van evenementen. Ik ben EHBO-er dus kan eventueel ook EHBO dienst doen, afhankelijk van het deelnemersaantal alleen of met meerdere ehbo-ers.

In elk geval succes!

Fonsjo (Yvonne)

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:16 uur

thanksssw dat is lief ik laat zeker weten hoe en wat. Leuk

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:18 uur

Tuurlijk ik ben lief  :Y hahahahahahaha (grapje hoor)

Ik wacht rustig af.

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:47 uur

:+ hahaa hopelijk reageren meer mensen en ook artsen dat zou top zijn!

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 19:08 uur
Reactie op Mano

Ik wil graag deze zomer een yoga of en sport marathon organiseren voor het long fonds en inzamelen voor betere medicatie betere begeleiding i  sport en levenstijl meer hulp bij het stoppen met roken!

Het is natuurlijk een leuk idee. Maar ... vanwaar deze doelstellingen?
- Is de medicatie niet goed? Wordt daar op dit moment onderzoek voor gedaan of waar gaat het geld dan naartoe?
- Is de begeleiding in sport en levensstijl ook niet goed? Waaruit blijkt dat dan?