sport marathon voor longfonds

08-06-2014 om 15:16 uur

Hallo mensen!

Ik wil graag deze zomer een yoga of en sport marathon organiseren voor het long fonds en inzamelen voor betere medicatie betere begeleiding i  sport en levenstijl meer hulp bij het stoppen met roken! Wie komt uit de buurt van t'Gooi Amsterdam Utrecht en lijkt het leuk om hier aan mee te werken?  Laat maar weten ik ga aankomende week hier mee aan de slag!

Ik hoop hierbij ook long artsen te treffen uit de buurt die mee zouden willen werken.

Sportieve groet.

Manolya
Medical pt

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:13 uur

Hallo Manolya,

Ik wil wel meewerken (en ook wel meeDOEN). Ik woon wel in Zwolle maar naar Utrecht is maar een uurtje en via PC kan je ook veel doen. Laat maar weten als je mijn hulp kan gebruiken. Ik heb veel ervaring met bestuurswerk en organiseren van evenementen. Ik ben EHBO-er dus kan eventueel ook EHBO dienst doen, afhankelijk van het deelnemersaantal alleen of met meerdere ehbo-ers.

In elk geval succes!

Fonsjo (Yvonne)

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:16 uur

thanksssw dat is lief ik laat zeker weten hoe en wat. Leuk

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:18 uur

Tuurlijk ik ben lief  :Y hahahahahahaha (grapje hoor)

Ik wacht rustig af.

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 16:47 uur

:+ hahaa hopelijk reageren meer mensen en ook artsen dat zou top zijn!

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 19:08 uur
Reactie op Mano

Ik wil graag deze zomer een yoga of en sport marathon organiseren voor het long fonds en inzamelen voor betere medicatie betere begeleiding i  sport en levenstijl meer hulp bij het stoppen met roken!

Het is natuurlijk een leuk idee. Maar ... vanwaar deze doelstellingen?
- Is de medicatie niet goed? Wordt daar op dit moment onderzoek voor gedaan of waar gaat het geld dan naartoe?
- Is de begeleiding in sport en levensstijl ook niet goed? Waaruit blijkt dat dan?
- En is er te weinig hulp bij het stoppen met roken? Er zit een stoppen met roken programma in het basispakket. Wat wil je nog meer?

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 19:29 uur

Er word ook veel voor kwf gedaan heel veel zelfs meer dan long fonds :)zij hebben altijd donaties nodig voor meer onderzoeken of voor ander medicijn daar zijn ze altijd mee bezig betere medicijn of meer hulp op ander gebied meer onderzoeken noem maar op er kan altijd wel iets bij het lijkt mij als sport docent met astma heel erg leuk om dit eens te doen met de sportschool en andere mensen want wij doen ook veel met kwf :)

Login of registreer om te reageren
08-06-2014 om 22:58 uur

Ik roei over twee weken al een estafettesponsortocht voor onderzoek naar CF :)

Login of registreer om te reageren
09-06-2014 om 00:34 uur

super daantje! Ik ga gewoon eens informeren bij de longfonds hoe ze dat doen  :s)

Login of registreer om te reageren
09-06-2014 om 11:25 uur

Dat van ons gaat niet via het Longfonds. Mijn sportvereniging organiseert het zelf en heeft contact gezocht met een vrienden fonds van het ziekenhuis waar we voor roeien. Zij kunnen aangeven waar behoefte aan is al zijn dat vaak faciliteiten in het ziekenhuis waar anders geen geld voor is en niet zoals jij wilt onderzoek.

Login of registreer om te reageren
09-06-2014 om 11:44 uur

Ik wil eerst ook kijken en onderzoeken voor wat er nu heel hard nodig is :)

Login of registreer om te reageren