27.06.2014 baal- blog

27-06-2014 om 22:32 uur Gesloten

Het zit soms even tegen en heb, ook ik, mn dag niet! Dus excuseer me, dit wordt even een klaag blogje , sorry lieve mensen maar soms mag het hè, daarvoor is het ook mijn eigen wegblog.

Ik kan er maar niet aan wennen dat ze zo vroeg naast mn bed staan. Half 7 word er de eerste gift Colistin gegeven en worden mn medicijnen gebracht! Er wordt dan ook nog eens verwacht dat ik het meteen alles neem en daarbij ook een goed gesprek ga hebben hoe mn nacht is geweest! Na drie nachten was ik het zat en heb het afgewimpeld met; 'redelijk'! Ze vertrok al aardig snel na mn kort maar heel krachtig antwoord. Ik wist al meteen, dit is niet mijn dag. Om 8u heb ik verneveld en heb nog na liggen dutten tot 11u en langzaam wakker geworden. Het eten dat al klaar stond sinds half 8, heb ik gegeten en pillen genomen.. Zo begon mn dag.

Verder ben ik de dag redelijk door gekomen. Tv kijken, rondje lopen, slapen, lezen, wachten op post en onwijs veel aan thuis denken! Tegen half 6 kreeg ik het warme eten maar de hele middag nog geen post gezien. Mn geduld was een beetje op hihi, na het warme eten ben ik dus zelf maar naar de postvak gelopen. Joepiiee, er lag weer wat voor me in, wat mooi! En het waren weer vier mooie en lieve kaarten + een mooie ideeën boek voor Nail Art van Elise ! Mn bord is al bijna vol hihi..

Nu is het weer avond, alleen in mn bedje en kijk alleen tv en mis thuis zo erg! Die verdomde heimwee maar weet tegelijk dat dit even beter voor me is.. Ik heb een mooie foto van Skip gekregen van mn lieve vent en ooh wat wordt mn kleine mannetje groot en wat is mn meisje mooi, ze krioelt en doet met Skip, wauw !!! Wat gaat de groei snel van Skip als je hem aantal dagen niet ziet.. Gelukkig kan ik Matthew en mama morgen zien, verheug me er zo op!!!

Nou allemaal een fijne avond! Mijn derde en laatste gift voor vandaag zit er net in (pomp piept en verpleegkundige komt eraan) en dag kruip ik onder de wol!

Liefs en tot gauw xxx

De reacties zijn gesloten.
27-06-2014 om 22:41 uur

Even klagen mag zeker hoor ;)
Hoewel ik het eigenlijk geen klagen vind, volgens mij is het heel begrijpelijk dat je er onder deze omstandigheden soms even doorheen zit.

Hopelijk slaap je lekker en heb je morgen weer een betere dag. Je krijgt gelukkig in elk geval bezoek. Knuffel!

28-06-2014 om 11:54 uur
Reactie op Solstice

Even klagen mag zeker hoor ;)
Hoewel ik het eigenlijk geen klagen vind, volgens mij is het heel begrijpelijk dat je er onder deze omstandigheden soms even doorheen zit.

Hopelijk slaap je lekker en heb je morgen weer een betere dag. Je krijgt gelukkig in elk geval bezoek. Knuffel!

Dankje wel voor je woorden Solstice!!
Ik heb heerlijk geslapen, alleen weer zo vroeg hè ;-)

28-06-2014 om 12:04 uur

Goedemiddag Saskia,

Ja, in het ziekenhuis liggen is topsport, eerste kontrole om half zeven of vroeger, bah en dan idd al die vragen ik ken het. Als er dan ook nog eens niet veel afleiding is en je steeds aan thuis moet denken is zo'n dag niet leuk. Zal ik dan maar even melden hoe het hier in het midden van het land is? Het is mooi weer en ik zit nog in piyama dit te tikken. Ben zelf met een predkuur bezig en die slaat goed aan. Heb weer adem, wel zo fijn hahah. Als ik dit getypt heb, ga ik mij aankleden en de was doen. Daarna koffie drinken met Lief en daarna zien we het wel weer deze dag. Alles op zijn tijd. Hou je van spelletjes? Dan is er genoeg te doen als je een iPad of iPhone hebt. Alhoewel er genoeg andere spellen te vinden zijn op internet. Nou hier mag je klachten, balen en leuke dingen melden. Wij lezen en denken aan je. Groetsels  :W ^O^

28-06-2014 om 22:46 uur
Reactie op TanteDaan

Goedemiddag Saskia,

Ja, in het ziekenhuis liggen is topsport, eerste kontrole om half zeven of vroeger, bah en dan idd al die vragen ik ken het. Als er dan ook nog eens niet veel afleiding is en je steeds aan thuis moet denken is zo'n dag niet leuk. Zal ik dan maar even melden hoe het hier in het midden van het land is? Het is mooi weer en ik zit nog in piyama dit te tikken. Ben zelf met een predkuur bezig en die slaat goed aan. Heb weer adem, wel zo fijn hahah. Als ik dit getypt heb, ga ik mij aankleden en de was doen. Daarna koffie drinken met Lief en daarna zien we het wel weer deze dag. Alles op zijn tijd. Hou je van spelletjes? Dan is er genoeg te doen als je een iPad of iPhone hebt. Alhoewel er genoeg andere spellen te vinden zijn op internet. Nou hier mag je klachten, balen en leuke dingen melden. Wij lezen en denken aan je. Groetsels  :W ^O^

Hee TanteDaan,

best een druk middagje al zeg ik het zelf! Mijn visite (mama en mn vriend Matthew) zijn net weg helaas. Tijd gaat altijd veeeeelste snel als je het gezellig vind !

Ik wens je een fijne avond / weekend toe!

Liefs x

28-06-2014 om 23:29 uur

Heb net de foto's gezien, leuke moeder en vriend heb je. Ben blij dat er een lach afkon, zoals bassin altijd zegt.: war er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Weltrusten tot morgen.q

29-06-2014 om 00:29 uur
Reactie op TanteDaan

Heb net de foto's gezien, leuke moeder en vriend heb je. Ben blij dat er een lach afkon, zoals bassin altijd zegt.: war er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Weltrusten tot morgen.q

Ik heb zeker een leuke moeder en mn vriend is super lief!! :D En ja probeer ook zeker te lachen, dat is wel te zien op de foto's he ;-) Jij ook weltrusten en tot snel x