Azitromycine

22-08-2014 om 16:10 uur

zijn er meer mensen die van Azitromycine het benauwd krijgen?

Login of registreer om te reageren
22-08-2014 om 17:31 uur

Ik niet. Maar t kan zijn dat jij er gewoon niet tegen kunt en er dus last van hebt. Verschilt van persoon tot persoon.

Login of registreer om te reageren
22-08-2014 om 19:28 uur

Ik slik het nu en heb het eerder geslikt maar ik herken het niet.

Login of registreer om te reageren
22-08-2014 om 19:50 uur

Ik zie het ook niet tussen de bijwerkingen staan maar het kan waarschijnlijk wel.

Login of registreer om te reageren
22-08-2014 om 22:29 uur

Het hoeft denk ik ook geen bijwerking te zijn. Ben je er mogelijk allergisch voor CK? Vaak heb je dan naast benauwdheid ook jeukende rode uitslag. Zou het iig met je arts bespreken!

Login of registreer om te reageren
02-09-2014 om 21:23 uur

Kan het zijn dat het niet van de azitromycine komt maar van de klachten waarvoor je die antibiotica moet nemen?

Login of registreer om te reageren
04-09-2014 om 14:37 uur

Ik heb een flinke allergiesche reactie hierop gekregen
( had daarvoor klacid gebruikt en toen had ik al wat rode vlekjes )

Dus overleg met de arts die dit heeft voorgeschreven

Login of registreer om te reageren
31-01-2017 om 15:44 uur

Is een oud topic, maar ik was juist aan het googelen omdat ik maar zo enorm benauwd blijf na de longontsteking. Continu verkrampte longen. Vernevelen en alle puffers helpen een beetje, maar echt grote resultaten geeft het niet.

Ik ben allergisch voor claritromycine, en ik zag dus zojuist dat de azytromycine een zusje is van de claritromycine. Van claritromycine raak ik helemaal onder de vlekken en krijg ik het ook benauwd. Maar nu wil de benauwdheid dus ook maar niet weggaan. Misschien heb ik nu eindelijk gevonden waar door het komt. Kan donderdag eindelijk naar de longarts. Ik ben er zo klaar mee om zo benauwd te zijn

Login of registreer om te reageren
31-01-2017 om 16:06 uur

Heb je aan de apotheek doorgegeven dat je allergisch bent voor claritromycine.

dit vervelend, ik herken het bij azytromicine, bij zytromax gaan het goed.

Login of registreer om te reageren