Werkklimaat

31-08-2014 om 20:39 uur

Hoi,
Na een half jaar ellende en vermoeidheid. Mocht ik afgelopen donderdag eindelijk de histaminetest doen, maar door het leuke weer de laatste weken had ik al een prednison kuur te maken. Dus geen test, het was al duidelijk dat ik toch astma had. Ik zat op 20% minder als de eerste longtest. Na het fysiologisch zout nog eens 10% minder.  Ze zei dat ik me niet groot moest houden, alleen ik ben het zelf niet bewust.
Maar ja wat moet ik met die mededeling. Kijk maar op internet zei de longarts.
Mag nog naar een longverpleegkundige, maar wat zal die doen?

Nu een puffer en ermee leren omgaan.

Alleen wat me eigenlijk dwarszit nu is het werkklimaat. Ik werk op een kantoor waar wel luchtcirculatie is maar voor de rest weinig. Er kan wel een raam open, maar wordt weinig gedaan.
Tevens zij er mensen die ook last van ogen of luchtwegen hebben.
Is er iets om het bedrijf op deze punten te wijzen of de bedrijfsarts zodat er iets veranderd en ik er zelf niet mee in de problemen kom.
Ik ben niet iemand die thuisblijft voor mijn verkoudheid.

Weet momenteel dus niet echt wat te doen.. Rustig aan lijkt me wel het beste natuurlijk.
Ga al met de trein naar het werk om wat rust te pakken.

Login of registreer om te reageren
31-08-2014 om 20:59 uur

Je bent niet verkouden maar je hebt astma toch? Ik heb ook astma en herken je verhaal ergg goed. Het is bij mij op het werk benauwd en er zijn ook meer mensen die dit vinden en er last van hebben. Smiddags moet ik altijd even naar buiten "lucht happen". ....

Login of registreer om te reageren
31-08-2014 om 22:32 uur

Ja ik heb astma, maar moet er mezelf nog aan toegeven dat het zo is

Login of registreer om te reageren