Heb jij nog gesport vandaag? #51

08-03-2015 om 19:50 uur Gesloten

Ik heb vanmorgen voor het eerst in vier maanden weer buiten geroeid in de dubbeltwee *O* Conditioneel viel het tegen, technisch viel het ons mee maar mijn coach was niet tevreden.

De reacties zijn gesloten.
08-03-2015 om 19:59 uur

Hoi Daantje
Het feit dat je weer buiten hebt geroeid is toch super, conditie kan nog niet zijn zoals het was als ik je verhalen hebt gevolgd met de revalidatie, waar jezelf ook niet tevreden over was. Maar let wel het begin is er weer en de coach kan dan wel niet tevreden zijn maar hij kan wel trots zijn op de neergezette prestatie.
Blije dag Daysy

09-03-2015 om 17:49 uur

Zoals ik al in mijn eigen topic schreef:

Reactie op Baloukie

Pfff ... ik heb zo'n pijn in mijn stuitje - kan haast niet zitten. Totaal 6,35 km gefietst in etappes ... wat is er toch mis?

Morgen misschien toch maar wandelend naar kantoor gaan ...

Vanmiddag ging ik even liggen en trok er een pijn door de hele linkerkant van mijn hoofd. Daar waar ik ook vorige week de bloedneus had (links).

Al met al toch blij dat ik met de fiets ben geweest en doordat mijn ochtend- en middagprogramma niet aansloten op elkaar 4 keer trappen gelopen. Toch wel weer de nodige beweging.

Zou wel beter kunnen/moeten of ben ik te streng voor mezelf?

09-03-2015 om 18:07 uur

baloukie: als je ongerust bent moet je even naar je huisarts gaan. wij kunnen immers niet zien wat er mis met je is.

vanmorgen heb ik gesport, omdat ik nog niet op het nivo zit van voor ik ziek werd (in januari flink ziek geweest) dacht ik, ik doe er een stapje bij op....
5 min langer en een stapje zwaarder op de crosstrainer
t stapje was wat te groot, lekker gedommeld op de bank met mijn snuit in de zon :-)

09-03-2015 om 18:23 uur

@ Daantje: Lekker dat je weer buiten hebt kunne sporten!
@ Em: Jammer dat het stapje te groot was, wel geprobeerd.. toch?! Misschien volgende keer alleen langer óf stapje zwaarder?

09-03-2015 om 18:28 uur
Reactie op Evi.

@ Em: Jammer dat het stapje te groot was, wel geprobeerd.. toch?! Misschien volgende keer alleen langer óf stapje zwaarder?

precies, is niet erg op een vrije dag
advies van fysio is 1 minuut per keer of langer of zwaarder
beetje eigenwijs he  :P

09-03-2015 om 18:29 uur
Reactie op emsepems

precies, is niet erg op een vrije dag
advies van fysio is 1 minuut per keer of langer of zwaarder
beetje eigenwijs he  :P

Haha, dat hebben we allemaal wel eens. En maar goed ook, allemaal braaf altijd precies doen levert op dn duur ook weinig 'leuke' avonturen op. :s)

09-03-2015 om 18:46 uur

Goed bezig iedereen.. Misschien niet het niveau wat je zou willen.. Maar de wil is er wel!  ^O^

Ik ga zo weer voetbaltrainen. Misschien niet helemaal op het niveau van mijn teamgenoten.. But who cares?
Het is goed voor m'n longetjes om in beweging te zijn.  :)

09-03-2015 om 19:31 uur

@ Baloukie, ik denk ,je verhalen lezende, dat je een beetje teveel van je lijf hebt gevergd maar dan wel weer met die goede beloning, dat dan weer wel, breng je ha een bezoekje.
@ dames, het is zo herkenbaar het zo graag willen en die ene minuut advies van de fysio erbij ! Ach dat moet beter kunnen, en ja het resultaat ligt daar dan weliswaar met snuitje in de zon, maar toch.
Morgen gaan we weer braaf al het goede advies opvolgen.
Blije dag Daysy

10-03-2015 om 18:39 uur
Reactie op daysy

@ Baloukie, ik denk ,je verhalen lezende, dat je een beetje teveel van je lijf hebt gevergd maar dan wel weer met die goede beloning, dat dan weer wel, breng je ha een bezoekje.

HA is met vakantie, kwam mijn man achter. Zijn klacht was niet spoedeisend genoeg  :? - vervangende HA doet alleen spoedeisende zaken ...
Ach ... ik laat ook liever mijn eigen huisarts een kijkje naar dat stuitje nemen  :P

Ook wel moeite met accepteren dat het nog niet zo gaat als het moet gaan. Deels omdat ik ook werkloos thuis zit en daardoor ook wel gebrek aan beweging tijdens de revalidatie, maar anderzijds ook de angst voor overbelasting. Dat is wel moeilijk ... op zich mag het gevoel van een blauwe plek na het wandelen wel, als het maar niet uitstraalt naar het onderbeen.

En het is ongeveer een half uurtje lopen naar vrijwilligerswerk. Misschien toch een optie om mijn kantoorspullen in een rugtas te doen en lopend te gaan en zo het stuitje ontlasten.

09-03-2015 om 19:37 uur

Joehoe, ik heb ook gesport. Fysio-fit. Vanochtend. Lekker. Ik krijg er een energieboost van. Dan heb ik daarna bijvoorbeeld zin om met de grote schoonmaak te beginnen, wat ik natuurlijk niet doe. Maar zo'n gevoel....
@Ems Jammer dat we niet naast elkaar op de crosstrainer stonden......... Dat lijkt me zo gezellig!

Leuk, al die sportievelingen.