longaanval of niet?

08-04-2015 om 20:25 uur

Mijn vriend  heeft astma en Copd3. Hij is sinds 3 dagen benauwder en meer vermoeid dan normaal,  maar hoest niet en heeft geen slijm. Zou het toch een longaanval kunnen zijn? Als het niet overgaat dan gaat hij morgen  naar de dokter,

Login of registreer om te reageren
09-04-2015 om 09:50 uur

Ik denk dat je beter direct een arts kunt bellen. Niet dat je de vragen hier niet kunt stellen. Maar bij twijfel zou ik toch een arts raadplegen..

Hoe is het nu dan ?

Login of registreer om te reageren
09-04-2015 om 21:58 uur
Reactie op Hanna41

Ik denk dat je beter direct een arts kunt bellen. Niet dat je de vragen hier niet kunt stellen. Maar bij twijfel zou ik toch een arts raadplegen..

Hoe is het nu dan ?

Weer een beetje  beter. We zijn een beetje dokters moe en ik was benieuwd of deze klachten ook bij een longaanval kunnen horen. 

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 18:09 uur

Gelukkig dat het weer wat beter gaat, maar vinger aan de pols houden hoor!

Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
10-04-2015 om 18:39 uur

Ben ook blij dat het beter gaat. Ik had het ook niet kunnen beantwoorden wat het wel was. Dus vandaar mij reactie gezien dat het er ook al een tijd stond.  Dan kan je bij twijfel om je arts te raadplegen.

Login of registreer om te reageren
14-05-2015 om 12:44 uur

het was toch een longaanval. Hij ging na een paar dagen opgeknapt zijn hoesten en bleek een bacterie te hebben, Ik denk dat eerder naar de dokter gaan niet had geholpen om het te voorkomen maar blijkbaar is moeheid en benauwdheid wel een teken dat er iets niet goed gaat.

Login of registreer om te reageren