Hoe voel je je vandaag #138

07-05-2015 om 14:55 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
07-05-2015 om 15:11 uur

Hier gaat het niet zo goed... Ziek koorts benauwd.. Bah en ik word daar dan zo moedeloos van...
Volgende week word ik pas gebeld door de gemeente.. Dit loopt al vanaf september en weet nog niks.. Hulp of geen hulp.. Ik ben eigenlijk best verdrietig.. Hoe moet ik verder in mijn eentje.. Doe wat ik kan hoor.. Maar met dit soort dagen zie ik het even niet zitten allemaal...  8-) :?

07-05-2015 om 15:16 uur

Hoi Hanna 41
Ik begrijp dat je het nu ff niet meer ziet zitten maar niet in de put gaan zitten hoor. En ja als je alleen bent moet je het toch allemaal zelf doen en daar wordt je verdrietig van hier een virtuele  knuffelm ik hoop dat hij goed aankomt want het is echt gemeend.
Blije dag Daysy

07-05-2015 om 15:52 uur

Hanna wat toch vervelend dat je helemaal niemand hebt die wat voor je kan doen. Vooral als je ziek bent wordt het nog moeilijker. Ik heb me toendertijd een aantal jaren terug opgegeven bij Meander(zorginstelling). Als je acute zorg nodig had kon je dat gratis voor een aantal uren per jaar krijgen. Maar ja overal zal dat dan wel niet gelijk wezen. Ik hoop dat je vlug weer opknapt en dat die gemeente toch eindelijk eens opschiet. Denk dat je zonder ziek zijn met koorts enz. die hulp goed kunt gebruiken.

gr.

Elisa

07-05-2015 om 15:59 uur

@ Hanna: knuffel voor jou!

Ik ben nog steeds ziek en de huisarts wist het eigenlijk ook niet. Heb vijf buisjes bloed laten prikken maar die uitslag zal er voor het weekend nog wel niet zijn. Zat er echt even doorheen, me zo belabberd voelen en dat op mijn verjaardag en een dokter die het ook niet weet. Hoop dat de KNO morgen een goed idee heeft. Net eventjes geslapen en dat deed me eigenlijk wel goed. Zo maar douchen en schone kleren aan. Het ene moment zweet ik me kapot en dan heb ik het weer ijskoud, blegh.

07-05-2015 om 16:47 uur

@Hanna: Het is beslist niet makkelijk als je alleen bent, hoop dat je toch een licht puntje kan zien. Je kan altijd de stichting MEE of de crisis dienst van de ggz, die in jouw plaats er ook wel zal zijn, bellen. Misschien kan je net zoals ik gedaan heb een vrijwilliger zoeken via de vrijwilligerscentrale of een maatschappelijke organisatie die jou van tijd tot tijd terzijde kan staan of wat span en handdiensten kan en wil verlenen. Zelf heb ik ook de stichting MEE op voorhand ingeschakeld voor de toekomst.

Heel heel veel sterkte.

Noot: Degene waarmee ik in contact gekomen ben via een maatschappelijke organisatie "de vrijwilliger" doet voor mij een boodschap iets vers halen zoals brood of zet de vuilniszakken buiten als ik ziek ben en dat nodig is en gelukkig komt dat niet echt veel voor dat ik het echt niet zelf kan maar het gebeurt wel en dan ben ik heel erg dankbaar voor deze mogelijkheid.

07-05-2015 om 17:39 uur

@ Daantje: beterschap en gefeliciteerd!!  O+

07-05-2015 om 19:59 uur

@Hannah, wat moeilijk allemaal en dan ook weer ziek erbij......... Sterkte en een knuf voor jou O+
@Daantje, beterschap meid!! Hoop dat je snel weer wat op mag knappen!
@Alle zieken beterschap en sterkte en als t goed gaat houden zo  ^O^!

Ben sinds een week helemaal klaar afgebouwd met de pred *O* *O* *O*
Voel me zo veel beter wat mn psyche aangaat, maar mn longen hebben t best zwaar ermee. Veel hoesten, enorm last van slijm en helaas ook weer wat aanvallen(tjes) gehad. Duidelijk dat de pred wel de boel stabiliseerde, maar zonder is veel beter! Had dusdanige bijwerkingen dat t gebruik echt gestopt moest worden.
Ook de holteontstekingen blijven komen en gaan, met spoelen wel onder co te houden overigens.
Op 8 juni heb ik de intake voor de reva....... Benieuwd wat de reva me brengen gaat!!

08-05-2015 om 15:43 uur

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Vanmorgen bij de KNO-arts geweest. Fijn gesprek, voelde me echt serieus genomen en hij heeft alles goed uitgelegd. Mijn oor ziet er op zich goed uit. De schimmel is weg. Mijn klachten vindt ie echter belangrijker en als ik nog steeds klachten blijf houden is dat natuurlijk naar. Zijn voorstel is om het nu even niet of minimaal te behandelen. Een bacterie zou weg moeten zijn na alle antibiotica druppels en de oortampon en de schimmeldraden ziet hij ook niet meer na twee weken miconazoldruppels. Als ik nu weer antibiotica krijg is de kans op resistentie of een schimmel alleen maar groter. Ik mag de zure oordruppels nog twee keer per week gebruiken en verder aankijken. Over twee maanden terug tenzij het eerder verder verslechterd. Ik kon niet zo ziek zijn van mijn oor, daar moest een andere oorzaak voor zijn. Heb nog gevraagd van de Xolair maar dat had geen invloed hierop.

Mijn bloeduitslagen waren vanmiddag ook al binnen. Cholesterol iets te hoog maar waarschijnlijk omdat ik niet nuchter was, bezinking iets verhoogd dus waarschijnlijk wel ergens een ontsteking. Ze kon nu niet zoveel voor me doen, weekend afwachten en eventueel maandag weer naar mijn eigen huisarts als het dan niet beter was.

08-05-2015 om 19:12 uur

@Hanna: Veel sterkte!
@Daantje: Beterschap en nog gefeliciteerd!

Hier gaat het echt heel erg goed. Mijn longen lijken het tot nu toe prima te doen op de 2x1. Ik merk wel iets verschil met hele heftige geuren waar ik altijd al last van heb gehad, maar die kom ik niet 5x per dag tegen en het verschil is maar minimaal. Volgende week weer school, ben benieuwd hoe het dan gaat.

Voor de rest is de stress weer minder en ik zit weer lekkerder in mijn vel. Dus al met al gaat het gewoon eens goed *O*

Beterschap aan de (eventuele andere) zieken!

09-05-2015 om 09:58 uur

hallo allemaal ik voelde me zo blij toen ik gisteren alle verjaardags wensen zag wist niet wat me overkwam zooooooooooo lieeeeeeeeef, en Marcus de taart was heerlijk. bedankt allemaal.
Had een fijne middag met vrienden maar ook wel weer heel vermoeiend dus lag om half 9 voldaan plat.
blije dag Daysy