Vrouw uit roermond 63 jaar met copd 3/4

09-07-2015 om 09:08 uur

Hallo ik ben nieuw hier, ben in de leeftijd van 63 jaar en woonachtig in roermond.
Ik zou het heel fijn vinden als ik via deze site vrouwen zou kunnen vinden om met
elkaar ervaringen te kunnen uitwisselen. Misschien is er in Limburg wel iets waar
mensen met longziekten bij elkaar komen, om samen iets te ondernemen enz.
Bestaat dit laat me dan aub iets horen, vooral tijdens extreme hitte en regendagen
en niet te vergeten de wintermaanden is hier heel veel behoefte aan.
Heel veel groetjes van roermond

Login of registreer om te reageren
09-07-2015 om 20:04 uur

hallo,
welkom op dit forum en zelf heb ik de vraag hier ook wel eens gesteld, zou best fijn zijn
als er reizen of leuke dingen gedaan kan worden met lotgenoten

Login of registreer om te reageren
22-07-2015 om 16:52 uur

Hallo
Ik ben ook een vrouw van 63 en heb copd 2 /3 en ook wel behoefte om lotgenoten te ontmoeten maar Roermond is net iets te ver weg ,ik woon regio Den Haag.
succes gr jopie

Login of registreer om te reageren
11-09-2015 om 20:00 uur

IK woon in de Kop van Noordholland en heb COPD gold 3 grote afstanden, maar we kunnen hier ook ervaringen uitwisselen, toch?

Login of registreer om te reageren
06-10-2015 om 22:19 uur
Reactie op pjhnass52

Hallo ik ben nieuw hier, ben in de leeftijd van 63 jaar en woonachtig in roermond.
Ik zou het heel fijn vinden als ik via deze site vrouwen zou kunnen vinden om met
elkaar ervaringen te kunnen uitwisselen. Misschien is er in Limburg wel iets waar
mensen met longziekten bij elkaar komen, om samen iets te ondernemen enz.
Bestaat dit laat me dan aub iets horen, vooral tijdens extreme hitte en regendagen
en niet te vergeten de wintermaanden is hier heel veel behoefte aan.
Heel veel groetjes van roermond

Het longfonds organiseert bijeenkomsten, vlgs mij in elke provincie. Je kunt even kijken op de site van het Longfonds? Groetjes andrie

Login of registreer om te reageren
09-11-2015 om 10:50 uur

hallo ben ook nieuw hier ben een vrouw van 65 met copd gold 3 kom uit hilversum

Login of registreer om te reageren