zo ff voorstellen was ik vergeten oeps

04-09-2015 om 00:12 uur

Ik ben Annemarie ik ben bijna 42 jaar ik woon samen met mijn vriend Adrie en 2 lieve katten
begin feb 2015 had mijn vriend het erg benauwd en veel pijn op zijn borst maar stront eigenwijs om niet naar een huisarts te gaan dus ik maakte me zorgen dus ik maakte een afspraak bij de huisarts daar was hij op tegen hij zei "IK GA NIET ERG BENAUWD TE VEEL PIJN " Ik zei : "Schijt aan de politie je hang gewoon aan mijn scootmobiel en neem je mee" met tegenzin ging hij mee daar aangekomen was hij erg benauwd en werden we naar een depo van het ziekenhuis gestuurd om foto's te laten maken want de huisarts dacht dat het een longontsteking was dus mijn vriend op sleeptouw genomen om te maken daar deden ze heel geheimzinnig erover na de foto te hebben gemaakt enige wat de arts vroeg was hoe bent u hier ik zei met de scootmobiel en fiets nou meneer u mag niet fietsen heeft u vervoer om u naar het ziekenhuis te rijden ik zei nee want zijn zus werkte en voor de rest hebben we niemand maar ik zei "HALLO mag ik ff vragen wat er aan de hand is nou zei de arts u vriend heeft een gehele klaplong zijn rechter kant is in het geheel ingeklapt (de grootste long) u mag nog ff bloed prikken en daarna moet u uw rustig houden totdat de ambulance er is Adrie zei ga naar mijn zus en zeg er wat er aan de hand is dus ik op mijn scootmobiel naar zijn zus haar werk gegaan daar aangekomen (helemaal overstuur) heb ik het zijn zus uitgelegd ze zei das niet mooi 11 uur ben ik klaar ben je dan thuis dan kom ik eraan ik zei doe maar half 12 dan kan ik nog wat instantie's bellen en een tas klaarmaken voor Adrie zo gezegd zo gedaan en om half 12 zijn we naar het ziekenhuis gereden daar lag Adrie met een big smile op zijn gezicht hij wachten totdat ze er een drain in zouden doen (was bleek later) verkeerd erin gezet hij heeft daar een week gelegen en kreeg ook nog te horen dat die klaplong door bronchitis was gekomen
nou is het begin sept maar hij is nog steeds moe na zware arbeid (huishouden)(bed verschonen stofzuigen dweilen wc schoonmaken ramen zemen ) en hij moet mij erbij ook verzorgen want ik heb zwaar artrose in mijn knieƫn en door een ziekte die ik als kind heb gehad werken mijn gewrichten niet mee en de fijne motoriek aan mijn linker kant ontbreekt

en dat is ons verhaal

gr Annemarie en Adrie

Login of registreer om te reageren