Hello

04-10-2015 om 14:53 uur

Hallo, ik ben Maartje ben 51 jaar en sinds vandaag lid van deze forum omdat ik eigenlijk niet weet wat ik met mijn vragen heen moet.
Sinds april kreeg ik last van pijn op de borst E.d. En na heel wat onderzoeken zei men in het zh dat ik een ontstoken hartzakje had eind juli was het vocht zo goed als weg maar omdat de cardioloog vond dat ik wel erg hoestte werd ik doorgestuurd naar de longarts waar ik nu net alle onderzoeken heb gehad en nu is vastgesteld dat ik dus een chronische bronchitis heb ik krijg nu op dag 1.2.3.8.9.10 azitromycine en moet 2x4 inhalaties innemen nu hoest ik nog steeds als een gek en heb een raar gevoel in m'n keel alsof ik aldoor moet blijven hoesten word er doodmoe van ik moet pas over 5 weken weerkomen maar zit met nog met zoveel vragen want heb eigenlijk geen uitleg gehad hoe nu verder en wat ik kan verwachten. Grt. Maartje

Login of registreer om te reageren
05-10-2015 om 10:26 uur

Wat naar allemaal! Een afspraak maken bij je ha is ms een idee? Sterkte iig

Login of registreer om te reageren
06-10-2015 om 17:28 uur

Hoi Maartje
Allereerst hartelijk welkom op het forum. Best vervelend allemaal ga eerst al je vragen eens opschrijven van hetgeen je wilt vragen dan kun je niets vergeten. Medicatie heeft altijd wel enige tijd nodig om resultaat te kunnen geven. Het advies van Milly opvolgen lijkt mij in eerste plaats een goede start.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren