Waar lopen jullie tegen aan?

05-10-2015 om 15:14 uur

Hoi Allemaal,

Ik ben Mike en ik wil ouders van kinderen met astma helpen hun dagelijks leven wat te vergemakkelijken door een product te ontwikkelen dat een probleem oplost waar jullie tegen aan lopen.

Hoe zou ik dat kunnen doen? Zijn er bepaalde problemen of dingen waar je hulp bij zou kunnen gebruiken?
Ik kan me voorstellen dat je wel eens zegt: 'als ze dat maken, dat zou nou echt handig zijn.' . Dat soort inzichten is precies waar ik naar op zoek ben(heb zelf natuurlijk ook al veel ideeen die ik met jullie kan delen, maar eerst graag jullie eerste ideeen)

Ik hoop van jullie te horen:)

Mike

Login of registreer om te reageren
15-12-2015 om 12:22 uur

Hallo Mike, schoolmateriaal ontwikkelen zodat ouders niet elk jr zich moeten verantwoorden + uitleggen wat astma is en de gevolgen hiervan. Reactie juf gr 3; " beter als zij de middag mist i.p.v. de ochtend "......
Kan ik een astma aanval op bestelling regelen of uitschakelen, om moedeloos van te worden. Zeker wanneer er dus teveel ziekteverzuim optreedt. Ouders zijn ervaringsdeskundige en zien de vermoeidheid + prikkelbaar gedrag. Hoe voorkom je dat de Leerplichtamb. wordt ingeschakeld en de HA jou vraag niet erkend en geen doorverwijzing geeft?.
Hellup...groet van een m oedeloze ouder die tegen het systeem van school opbokst!

Login of registreer om te reageren
23-12-2015 om 13:55 uur

Hallo Mike,
Dat is een mooi streven, maar ik kan niet direct iets noemen. Misschien een goede en betaalbare saturatiemeter voor kinderen of iets wat het puffen leuker maakt voor kinderen.

Login of registreer om te reageren
03-02-2016 om 18:22 uur

Een herbruikbare teller voor de puffer, die van flexotide bvb heeft geen teller, ik zou dit super vinden.
Want hier wordt dit niet met vaste regelmaat gebruikt dus moet ik altijd gokken hoeveel er nog inzit.

Login of registreer om te reageren
27-02-2017 om 20:40 uur
Reactie op krabbedijke

Hallo Mike, schoolmateriaal ontwikkelen zodat ouders niet elk jr zich moeten verantwoorden + uitleggen wat astma is en de gevolgen hiervan. Reactie juf gr 3; " beter als zij de middag mist i.p.v. de ochtend "......
Kan ik een astma aanval op bestelling regelen of uitschakelen, om moedeloos van te worden. Zeker wanneer er dus teveel ziekteverzuim optreedt. Ouders zijn ervaringsdeskundige en zien de vermoeidheid + prikkelbaar gedrag. Hoe voorkom je dat de Leerplichtamb. wordt ingeschakeld en de HA jou vraag niet erkend en geen doorverwijzing geeft?.
Hellup...groet van een m oedeloze ouder die tegen het systeem van school opbokst!

Wauw het is of ik mijn eigen verhaal hoor. Ik word ook zo boos van de school van mijn kinderen. Allerlei testen en dingen omdat ze niet mee komen. Nee gek he als ze de helft van de tijd niet op school zijn omdat ze ziek zijn. Of gewoon weigeren om te puffe want t viel wel mee...en il s avonds weer met een ziek kind op de seh zat...ooo sorry ja dat wisten we niet....nee dat had ook nog nooit verteld namelijk...grrrr

Login of registreer om te reageren