heideheuvel of beatrixoord

19-11-2015 om 19:18 uur

Vandaag bij de longarts geweest en ze wil dat ik ga nadenken over longrevalidatie.
Haar eerste keus is heideheuvel. Dit is echter voor mij best ver weg zo'n 200 km. Ik woon op nog geen 20 km van beatrixoord. Volgens longarts zou heideheuvel beter zijn en beatrixoord tweede keus. Binnenkort gesprek met longverpleegkundige hierover. Ik heb twee jonge kinderen en een man die in ploegen werkt. Hoe moet ik dat allemaal gaan realiseren.
Als ik geen kinderen had gehad dan hoefde ik er niet eens over na te denken.
Ik wil graag verder met leven ipv stand overleven wat ik nu doe.
Ik schrijf het hier op in de hoop ervaringen te lezen om de beste keus te maken. Ik heb wel al veel positieve berichten over heideheuvel gelezen.

Login of registreer om te reageren
19-11-2015 om 23:49 uur

Hoi toosje

Ik heb met beide geen ervaring maar ik zit net als jouw in t zelfde schuitje.
9 dec heb ik een gesprek met een longrevalidatie arts in breda.
Ik heb ook 2 kids 1 van net 7 en de oudste word in februari 10.
T is allemaal moeilijk en dubbel.
Samen met mijn man heb ik de keuze gemaakt helemaal voor de revalidatie te gaan. Nu gaat het zo slecht dat de kids ook niks aan me hebben.
Ik wens je heel veel sterkte met de juiste beslissingen nemen.
Liefs ingrid

Login of registreer om te reageren
20-11-2015 om 09:48 uur

Hoi Toosje,
Vorig jaar heb ik gerevalideerd. De longarts wilde me graag naar Hornerheide, doordat dat verder weg was, dacht ze dat ik me dan beter op mezelf kon richten. Heb uiteindelijk gekozen voor Dekkerswald, dat is bijna om de hoek. Geen spijt van gehad, de dagen dat ik daar was, waren zo gevuld dat ik echt wel aan mezelf heb gewerkt. Ik heb een dochter op de basisschool en alles is goed gegaan.
Ik zou vragen waarom de longarts Heideheuvel beter vind, alleen beter is zo vaag.
Sterkte met je beslissing!

Login of registreer om te reageren
20-11-2015 om 20:48 uur