heideheuvel

06-01-2016 om 13:46 uur

Beste iedereen,

Ik heb een vraagje wie kan mij meer vertellen over heideheuvel.

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik daar mijn behandeling het beste kan voor zetten,
omdat mijn medicatie niet goed werkt en aan de max zit wat ik mag.

groetjes Suzanne

Login of registreer om te reageren
06-01-2016 om 17:21 uur

Onder kopje revalidatie kun je veel lezen over heideheuvel. Ik ga maandag mijn observatie week in dus nog geen ervaring. Maar heb veel gelezen in het revalidatie gedeelte. Alleen maar positief.
Morgen komt er iemand langs van heideheuvel, tenminste als het weer het toelaat want ik woon nu op de noordpool in groningen.
Hoop dat ze bij heideheuvel je verder kunnen helpen.

Login of registreer om te reageren
06-01-2016 om 19:34 uur

Spannend! Ik mag poliklinisch gaan revalideren. 3 x per week in het ziekenhuis. Daarnaast ook groepsbijeenkomsten.

Over heideheuvel heb ik goede ervaringen gehoord, je gaat daar lichamelijk en mentaal aan de slag. Succes met het traject!

Login of registreer om te reageren
09-01-2016 om 09:05 uur

Wat wil je erover weten Suzanne? Heb er 12 weken gezeten en ben nog geen maand weer thuis.

Login of registreer om te reageren
09-01-2016 om 11:53 uur

Allemaal bedankt voor de reacties
Ik zou graag willen weten hoe de dagen er uit zien? Zion er ook jongeren van ongeveer 21 dat ben ik zelf

Ik ga binnen kort een keer kijken hoe het is
ik heb woensdag een gesprek bij de long arts

Login of registreer om te reageren
10-01-2016 om 11:25 uur

Kan ik heel kort in zijn, van jouw leeftijd is een zeldzaamheid.

Login of registreer om te reageren
10-01-2016 om 16:22 uur

Het is voor mij al paar jaar geleden, maar destijds waren er meerdere in de leeftijd van 18-25 jaar.

Login of registreer om te reageren
10-01-2016 om 16:32 uur

Dat is wel jammer ik hoop dat er wel wat van min leeftijd zijn
Weten Julie hoe precies een dag er uit ziet

Login of registreer om te reageren
12-01-2016 om 18:35 uur

een dag indeling is heel persoons afhanakelijk heb ik gemerkt.
Maar waarom laat het je niet gewoon over je heen komen?

Login of registreer om te reageren
12-01-2016 om 20:16 uur

Momenteel zit ik in observatie met een meisje van 22. Dus ze zijn er wel de jongere mensen.
Dagindeling observatie is best vol maar wel te doen. Wel zijn we allemaal moe en liggen vroeg in bed.
Eerste indruk is goed. Aardige mensen allemaal

Login of registreer om te reageren
13-01-2016 om 09:10 uur

Nou Toosje dan heb je geluk, heb er 12 weken gezeten en bij ons heeft toen ook een jonger iemand gezeten. Maar ik spreek nog steeds mensen die er nu zitten en die er voor mij hebben gezeten en die zeggen allemaal dat de gemiddelde leeftijd toch hoger is. Maar wil hier geen discussiepunt van maken, kan mijn tijd wel beter besteden.

Login of registreer om te reageren