Plakproeven

01-02-2016 om 20:39 uur

Hallo mensen,

Ik ben hier nieuw op het forum. Ik wilde graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de plakproeftest.

Ik heb 1,5 week geleden een plakproeftest op mijn rug gehad, waar een nikkelallergie en haarverf allergie uit kwam. Nu een 1,5 week later heb ik nog steeds lelijke donkere verkleuringen waar de plaktest op zat. Ik maak me nu heel erg veel zorgen of dit pigmentverkleuringen zijn of littekens? Heb t ziekenhuis ook al gebeld, en ze vinden t erg raar. Zijn er hier mensen met deze ervaring? Ik maak me namelijk erg veel zorgen.

Liefs mij

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 16:33 uur

Hoi lady112
Ik heb er ook geen ervaring mee maar het lijkt me beter dat je contact opneemt met je behandelend arts. Het kan ook iets anders zijn een samenloop van omstandigheden dit is voor niemand te bepalen. Succes
blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 19:29 uur

ik had de plakproef op de rug ivm allergie voor tandartsmiddelen. uiteindelijk kwam er niets uit en is het advies om bij een behandeling prednisolon te nemen

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 19:31 uur

zo het niet iets van een irritatie/ blauwe plek kunnen zijn. ik zou me nu niet zoveel zorgen maken.
foto maken van je plek, over een maand nog eens kijken en is de plek niet veranderd dan weer overleggen met het ziekenhuis. dat zou ik doen

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 19:37 uur

Van nikkelhoudende sieraden kan je toch ook zwarte plekken op je huid krijgen als je ze draagt. Zou het niet gewoon zoiets kunnen zijn?

Login of registreer om te reageren
02-02-2016 om 19:55 uur
Reactie op Daantje

Van nikkelhoudende sieraden kan je toch ook zwarte plekken op je huid krijgen als je ze draagt. Zou het niet gewoon zoiets kunnen zijn?

Maar na een paar x douchen zijn de plekken waar de plaktesten nog steeds donker :( het zou dan op zn minst door t wassen wel weg moeten trekken