Jozephien

07-02-2016 om 16:33 uur

Eigenlijk is dit een vraag aan iedereen die thuis zuurstof d.m.v. een concentrator en slang gebruikt.
Vanaf het moment, dat ik opsta en m'n zuurstofmasker afzet en mijn zuurstofbril met slang weer ga gebruiken, word ik stapelgek van die slang. Hij blijft overal achter vastzitten, gaan mijn man, de hond of ik erop staan (mijn man en ik proberen er zoveel mogelijk op te letten, dat het niet gebeurd), zit er regelmatig een knoop in etc. etc. Heb de leverancier ook al gevraagd om een oplossing, maar helaas. Wie heeft een oplossing, of een idee om eens te probreren?

Login of registreer om te reageren
07-02-2016 om 18:58 uur

Hallo Jozephien,

Ik gebruik voor de nacht een consentrator en overdag een mobiele dan heb je geen last van de slang.
Dit kan je via je longarts aanvragen.
Succes

Login of registreer om te reageren
07-02-2016 om 19:42 uur

Hoi jozefien
Ja ik ook overdag de mobiele want ik werd er gek van, ben zelf ook niet de handigste en viel,er steeds bijna over dit is de enige oplossing een ander is er niet . Succes
Blije dag daysy

Login of registreer om te reageren
08-02-2016 om 08:58 uur

Dag Jozephien,

Dit is een probleem wat veel mensen zullen herkennen. Er is een systeem wat u zou kunnen uitproberen: de zuurstofslanggeleider.
De slanggeleider is een apparaat dat werkt als een takel. De slang wordt opgehangen aan de wand. De slang is daarbij perfect geordend. De slanggeleider neemt een ruimte in beslag van 30 bij 30 cm. van het plafond tot aan de vloer. Men loopt, net zoals men gewend is, met het uiteinde van de slang in de hand door het huis. Op de terugweg wordt de slang automatisch teruggerold.
Mocht u hier interesse voor hebben neemt u dan contact op met de Advieslijn. Ons telefoonnummer is 0900-2272596 en wij zijn dagelijks te bereiken tussen 09.00 – 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,
De advieslijn

Login of registreer om te reageren