Nog steeds moe

08-02-2016 om 13:49 uur

Hoi allemaal
26 December werd ik opgenomen in het ziekenhuis met een Zware longontsteking en totale uitdroging ik kreeg antibiotica via infuus en na 4 dagen mocht ik naar huis met een antibiotica kuur!
Ik heb de kuur afgemaakt
Inmiddels Ben ik een paar weken verder maar blijf moe en even een boodschapje doen kost me al best Veel energie is het normaal dat een herstel van een Zware longontsteking zo lang duurt?
Ik Ben 31 en heb 2 jonge kids dus ongemerkt doe ik best veel ik zou graag weer aan het Werk gaan maar ik trek dat lichaamelijk nog niet.

Groetjes van mij

Login of registreer om te reageren
08-02-2016 om 18:55 uur

ik heb in november een een longontsteking gehad, en ben nog steeds herstellende vertelde de arts mij.

Login of registreer om te reageren
09-02-2016 om 11:01 uur

Me bazin begins moeilijk te doen Helaas die vind dat ik wel weer kan Komen werken ik Ben Kapster dus sta best Veel ik ga dat gewoon niet Trekken en ook de geuren niet!
Vanmiddag moet ik op gesprek Komen op me Werk daar is Dan een bedrijfsarts aanwezig wat ik al vreemd vind maar ja ik zie het wel
Bedankt voor Jullie antwoord

Login of registreer om te reageren
09-02-2016 om 11:32 uur

Het is niet raar dat je na een maand ziek een gesprek hebt met een bedrijfsarts. Dat is na een bepaalde tijd juist verplicht. Je moet dan ook een probleemanalyse doen en een plan van aanpak maken. Succes!

Login of registreer om te reageren
09-02-2016 om 11:38 uur

Dat ik naar een bedrijfsarts moet dat snap ik maar dat ik geen melding van hun gehad maar van me bazin en ook nog op het werk vind ik vreemd maar ja we gaan het zien

Login of registreer om te reageren