astma van ons zoontje??

10-04-2016 om 14:01 uur

Geachte meneer/mevrouw,

Ons zoontje gebruikt nu al een tijdje flixotide 125 in combinatie met de salbutamol. Wij zijn naar de huisarts geweest omtrent ontzettende benauwdheids klachten en veel hoesten, en veel opgeven van slijm. Hij is ontzettend wit met dikke kringen onder zijn ogen. Hij is ook geregeld ziek. Ik heb hem van de week weer thuis gehad van school. Hij mocht van ons naar een feestje van een klasgenootje en toen hebben wij de ouders ingelicht. Wij werden vrij snel opgebeld dat hij ontzettend aan het hoesten was en veel slijm opgaf. Ook tijdens het slapen is hij ontzettend aan het hoesten, wat hem ongetwijfeld moet opbreken qua slaap. We zijn bij de huisarts geweest en die hoorde niks op zijn longen. Wij worden nu wel een beetje moedeloos omdat wij zien dat ons kind gewoon ontzettend moe en niet goed in zijn vel zit. Hij krijgt twee keer de flixotide en salbutamol. Kunt u ons een beetje op weg helpen? Graag horen wij van u middels forum. Groetjes.

Login of registreer om te reageren
15-04-2016 om 09:23 uur

wat vervelend van je zoontje. kan me voostellen dat je jee zorgen maakt. t is alsof je mij als kind omschrijft. exact t zelfde. bij mij bleek een ernstige huisstofmijt allergie de oorzaak. is hij ooit getest op allergieeen? anders zou ik daar ook eens naar vragen. want als dat het geval is zijn er allerlei allergiedichte bed hoezen en evt medicatie die de klachten kunnen vermindern

Login of registreer om te reageren