Hoe voel jij je vandaag? #144

14-04-2016 om 07:13 uur Gesloten

En hier weer verder!

Het vorige topic staat hier.

De reacties zijn gesloten.
14-04-2016 om 06:56 uur

De machtiging voor opname in t NAD is getekend.... Kreeg begin van de week n telefoontje uit HH dat t rond is! Wordt 25 april opgenomen.....

Voor alle iedereen die t nodig heeft n beterschapsknuf!

14-04-2016 om 07:15 uur

@ Milly wat een geweldig goed nieuws dat is fijn voor je, gefeliciteerd.

14-04-2016 om 07:25 uur

@Marcus, Dank je! Voel me dan ook echt bevoorrecht dat ik daarheen mag!
Zie er naar uit om meer lucht te hebben, de prednison af te bouwen en meer te kunnen. We gaan het beleven, ik ga geen voorstellingen maken. Het is dubbel, er naar uitzien maar ook wel tegenop zien...
Ik laat ook wel wat achter hier die drie maanden, maar voor mn man en de kids investeer ik ook......

14-04-2016 om 08:01 uur

@Milly: heel fijn! Maar je dubbele gevoel erover snap ik ook! Dat mag er zijn, want zo is het nu eenmaal!
Succes met de voorbereidingen en alvast goede reis!
@Marcus: bedankt! Sterkte met t uitzingen en voorbereiden deze anderhalve maand nog voor je weer naar Zweden vertrekt. Ook alvast goede reis!
@tanteDaan: bespreek het met je LA zou ik zeggen, die kan het het beste inschatten of het wat voor je is of niet. Vernevelen heeft voordelen, maar er zitten ook zeker nadelen aan. Sterkte!

14-04-2016 om 08:10 uur

@Edelweis, mag ik jou vragen wat voor en nadelen er aan vernevelen zitten? Ik ervaar vooral veel voordelen ervan maar ben toch ook benieuwd wat de nadelen zijn.

14-04-2016 om 08:12 uur

@ Milly, ik snap je dubbele gevoel. Sterkte en ik hoop dat je er een hoop baat bij hebt.

14-04-2016 om 08:15 uur

@ Marcus, wat naar dat je weer achteruit bent gegaan en nu huish hulp nodig hebt. Hopelijk heb je een goede operatie en kun je eind mei weer naar je geliefde zweden!
@ Milly, wat fijn voor je dat je nu een kans hebt om op te knappen! dat je er dubbel in bent snap ik, mag ook. Heel veel succes in Davos!

Hier gaat het een stuk beter dan de afgelopen maanden. Het lijkt dat foster nog hoger gedoseerd mag worden, maar zoals altijd is dit uitproberen en puzzelen.

14-04-2016 om 08:17 uur

Ik voel me vandaag best redelijk, heb aardig kunnen slapen.
Wel merk ik dat ik even geen berusting kan vinden in mijn astma verhaal, ik baal verschrikkelijk. Hopelijk is dit negatieve gevoel snel weer weg want dit helpt natuurlijk ook niet echt.

14-04-2016 om 08:57 uur

vreselijk onrustig , zenuwen tot en met , na een longoperatie ivm tumor is het litteken in de long rood en verdikt ( was eerder ook verdikt ) maar biopsie gehad en nu afwachten pfffffff en dat is het hem net dat wachten . Ik ben wel onlangs flink verkouden geweest en hoop dat het daarvan is , maar weet nu effe niet waar ik me moet ophouden

14-04-2016 om 09:15 uur

Heel veel sterkte @ gewoonikke, ik hoop dat je snel de uitslag hebt.