nieuw lid.

28-04-2016 om 19:41 uur

hallo, ik ben vanaf vandaag lid van het longforum.. sinds een paar maanden is COPD bij mij vast gesteld. tjonge dat is even schrikken. ik heb wel 2 keer in 1 jaar longontsteking gehad maar dan dacht ik echt niet aan COPD. ben nu nog in het voor traject bezig voor het opzetten van de longrevalidatie. maar de eerste cijfers waren niet al te best, 40% long inhoud. ja ik was altijd wel wat kortademig maar zo slecht..... daar schrok ik dus echt wel van.

Login of registreer om te reageren
Moderator
29-04-2016 om 05:00 uur

Dag Callie,

Welkom op het Longforum.

Wellicht kun je via de zoekfunctie, in het midden boven, meer informatie vinden.

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 00:25 uur

weinig reacties op mijn verhaal, jammer want volgens mij bestaan de forums om verhalen te delen en elkaar te steunen

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 05:12 uur

Hallo Callie welkom op het forum,

Ik weet wat je voelt, ook ik schrok dat ik hoorde dat ik nog 33% heb.
Ik ben nu, na een jaar, bezig met de voor onderzoeken voor een operatie in Groningen.
Als het goed gekeurd wordt, dan wordt er ventielen geplaatst en ik las al dat je meer lucht hebt dan.
Wie weet is dit ook iets voor jou, bespreek het met je arts en je kan hier al iets over gaan lezen.

Callie succes en ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes Shadow

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 11:48 uur

Hoi Callie

Welkom op het forum en ik snap ook dat je geschrokken bent dat is ons ook allemaal overkomen. Reactie's kunnen soms even uitblijven want er zijn ook dagen dat men te slecht is en geen puf hebben te reageren. Ik ben er daar een van dit wil niet zeggen dat er geen begrip is alleen kan het soms even duren. Verder hoop ik dat je het een plek kunt geven want acceptatie is een van de belangrijkste dingen. Als je straks longrevalidatie krijgt zul je er versteld van raken wat je er allemaal kunt leren en verbeteren. Vooralsnog gezond eten en voldoende beweging als dit nog gaat, heel veel sterkte en succes.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 13:57 uur

Hoi callie66 - wat Daysy al zegt.... beetje geduld is hier wel nodig soms. Sommige zijn te ziek, anderen te druk... ik log maar af en toe in en pak er dan een paar uit en volgende keer verder... Heb je veel klachten en de juiste medicatie? sterkte met alles en hopelijk heb je veel aan het forum!

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 18:55 uur

dank jullie wel voor de reacties, ik zal in het vervolg niet te snel oordelen, maar ik heb natuurlijk sinds kort de diagnose copd gekregen en verwachtte gelijk van alle kanten steun en reacties. beetje dom misschien maar dank zij jullie berichtjes begrijp ik het nu ook.

Login of registreer om te reageren
03-05-2016 om 20:01 uur

Dag Callie66
Ik kan me voorstellen, dat je schrok toen je hoorde, dat je COPD hebt en een longinhoud van 40%.
Dat moet je dan wel even verwerken.
Veel sterkte en het beste met je.
Lieve groet
Christiana

Login of registreer om te reageren
12-05-2016 om 09:26 uur

Dag Callie66
Wat ik je nog even wil zeggen, is dat ik gelezen heb, dat vitamine D 3 een positieve werking heeft bij COPD.
(Mogelijk een tekort aan dit vitamine?).
Groetjes
Christiana

Login of registreer om te reageren