bij inspanning lage saturatie en bij lage hartslag

30-04-2016 om 18:45 uur

Bij inspanning zakt mijn saturatie en als in rust hartslag 46 op de bank dan zakt saturatie ook vrij laag rond 88. Nu heeft longfunctie test niks uitgewezen. Ben hele dag moe pijn bij longen hoofdpijn duizelig wat kan het zijn.

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 12:01 uur

Ben je al bij de cardioloog geweest! Misschien dat zij er naar kunnen kijken.

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 22:25 uur

Volgens cardioloog is er niks met mijn hart maar heb wel bisoprolol en bloedverdunners gekregen hij zegt uit voorzorg. Dus zalik zal nog eens bellen met cardioloog of terug naar huisarts weer. Dank je wel voor mee denken daisy

Login of registreer om te reageren
01-05-2016 om 22:42 uur

Was de duizeligheid er ook al voordat je met de medicatie van de cardioloog startte?

Login of registreer om te reageren
02-05-2016 om 08:09 uur

Ja spinnetje duizeligheid en altijd moe. Hoef maar stukje telopen van bank naar keuken heb hoge hartslag en benauwt. Heb zo afspraak bij huisarts. Want cardioloog zegt doorgaan met medicijnen en 3 mnd afwachten heb net assistente aan tel gehad. Gr

Login of registreer om te reageren
02-05-2016 om 19:24 uur

Even update vandaag bij longarts geweest. Moet longfunctie fiets test doen en toch zelf even langs cardioloog gelopen gelukkig andere cardioloog zag dat ik me niet goed voelde heeft naar mijn klachten geluisterd en morgen belt mijn eigen cardioloog terug. Gr

Login of registreer om te reageren
03-05-2016 om 18:35 uur

Cardioloog heeft gebeld stoppen met betablokkers en 3 mnd afwachten longarts pland uit gebreide fiets test hoorde dat het ongeveer 90 min duurt. Hopen dat daar iets uitkomt want voel me steeds zieker moe en hoofdpijn vanaf ik wakker word. Dus afwachten maar.

Login of registreer om te reageren
Zorgprofessional
05-05-2016 om 19:32 uur

beste mevrouw
goed om het door een longarts en een cardioloog te laten uitzoeken. stoppen met beta blokkers lijkt een goede eerste stap. Geef de analyse de tijd en trek aan de bel zo nodig!

Login of registreer om te reageren
05-05-2016 om 22:01 uur

Dank u wel dr Oswald. Ik wacht ook af tot ik onderzoek heb gehad maar schrok vandaag wel ben 3 keer flauw gevallen na wat inspanning en saturatie was bij meeting 82 hartslag 47. Maar huisartsen post zei neem rust en onderzoeken lopen nog en was even. Zolang hij verder niet onder 90 komt maken ze geen verdere afspraak om mij tezien. Dus hoop snel op fiets onderzoek en dat daar iets uitkomt. Dank u

Login of registreer om te reageren