Zuurstoffles thuis

04-09-2016 om 12:14 uur

Hallo zal mij even voorstellen
Ben een 62 jarige vrouw en heb ongeveer een jaar of 10 copd en longemfyzeem op het moment gaat het wel maar nu mijn vraag mijn oudere zus heeft ernstige copd en was bijna overleden mijn zwager dacht dat ze nog lekker lag te slapen hij kwam net op tijd en belde gelijk 112 op wonder boven wonder heeft ze het gehaald door exstra zuurstof met medicijnen,haar man en ik vragen ons af waarom mijn zus geen zuurstoffles krijgt voor thuis het antwoord was dat het geen nut heeft en dat begrijpen wij echt niet graag wat uitleg als je blieft.
Vr Gr

Login of registreer om te reageren
04-09-2016 om 12:15 uur
Reactie op snoezel53

Hallo zal mij even voorstellen
Ben een 62 jarige vrouw en heb ongeveer een jaar of 10 copd en longemfyzeem op het moment gaat het wel maar nu mijn vraag mijn oudere zus heeft ernstige copd en was bijna overleden mijn zwager dacht dat ze nog lekker lag te slapen hij kwam net op tijd en belde gelijk 112 op wonder boven wonder heeft ze het gehaald door exstra zuurstof met medicijnen,haar man en ik vragen ons af waarom mijn zus geen zuurstoffles krijgt voor thuis het antwoord was dat het geen nut heeft en dat begrijpen wij echt niet graag wat uitleg als je blieft.
Vr Gr

Login of registreer om te reageren
11-09-2016 om 10:43 uur

Beste snoesel53, wie heeft gezegd dat extra zuurstof voor thuis geen nut heeft ? Als het een arts geweest is kan u vragen waarom het geen nut heeft. Als familie heeft u recht op een antwoord en zal de arts die moeten geven.

Login of registreer om te reageren
20-09-2016 om 08:43 uur

Ik werd gedwongen zuurstof in huis te nemen 24 uur dus de hele dag. moet een longarts als je vaker als ....
een zeer lage saturatie hebt

Login of registreer om te reageren
21-10-2016 om 19:24 uur

ik heb gold 4
en k kreeg zo'n 3 jaar geleden ook zuurstof thuis, ik moest 16 uur zuurstof gebruiken,hoe kan dat nou als je erg copd hebt krijg je uit het ziekenhuis vandaan gelijk zuurstof aan huis
Dus dat geeft dan elke longarts
gelijk werk van maken met het ziekenhuis
dit mag natuurlijk niet

Login of registreer om te reageren