Moe

22-09-2016 om 15:00 uur

Ik heb een vraagje want ik ben al 2 weken moe en weet niet goed waardoor het komt. Sinds vorige jaar heb ik astma en begin wel veel dingen te herkennen, maar die moeheid heb het ineens de hele dag. Ik chat al een paar weken met een jongen en begin echt al gevoelens te krijgen. Kan ik daardoor heel moe van worden ? Qua astma heb ik alle soorten. Mennie

Login of registreer om te reageren
22-09-2016 om 15:16 uur

Zou niet goed zijn als je nu al moe van hem wordt :)) :) ;)

Login of registreer om te reageren
22-09-2016 om 15:16 uur

Ben je ziek geweest? Of slechte nachten? Of ongezonder eten? Of druk met dingen? Het kan van alles zijn...

Login of registreer om te reageren
22-09-2016 om 15:54 uur

Qua drukte heb ik niet want op mijn werk is het zo rustig dat ik vaker thuis ben. Tja thuis doe je niet zo veel en zit ik ook veeel meer. En chatten....ochtend, middag en avond :\"> . Eten gaat goed alleen begin ik wel zwaarder te worden :P Mennie

Login of registreer om te reageren
22-09-2016 om 16:00 uur

Moe van het "niks doen" zou ook kunnen? Ik merk zelf wel dat als ik uit mijn ritme ben, ik moe word.... denk dan ben ik nou echt moe of word ik lui? Haha....

Login of registreer om te reageren
22-09-2016 om 16:02 uur

dat chatten en de gevoelens en het nadenken daarover kan overigens best veel energie kosten maar kan ook leuk zijn. Misschien ben je wel gewoon lekker relaxt en ontspannen en lijkt het op moe zijn? Heb ik tenminste wel eens gehad. En dan dacht ik owwwww voelt het zo om je ontspannen te voelen haha...

Login of registreer om te reageren