Weer hooikoorts ?

13-10-2016 om 13:50 uur

Het is inmiddels oktober, maar het lijkt wel dat ik weer last van hooikoorts heb, want als ik mijn hond uitlaat dat ik begint te snotteren en rode ogen. Als ik wakker word ben ik onzettend moe heeel herkenbaar. Ronduit gezegd hondsmoe. Herkent iemand dit ? Mennie

Login of registreer om te reageren
13-10-2016 om 13:55 uur

Ik herken dit: huisstofmijtallergie! Ik heb jaren gedacht dat het hooikoorts was, maar niet dus. De symptomen zijn hetzelfde......

Login of registreer om te reageren
14-10-2016 om 08:30 uur

Jazeker Mennie. Dochter en ik hebben meestal last in het voorjaar door bepaalde pollen en mijn man in de zomer vanwege grassen.
Mijn man heeft dit jaar niet veel last gehad, maar dochter en ik slikken nog steeds smorgens een Xyzal.
Bij regen en wind (nog niet vaak gehad deze herfst) is het beduidend minder.
Zelf denk ik dat je allergie zich dan uitgebreid heeft, ook naar andere planten of pollen.
Ik heb me de hele zomer eigenlijk niet fit gevoeld, ik voel me nu veel beter. (terwijl iedereen loopt te mopperen op de kou, ik vind het heerlijk)

Login of registreer om te reageren
02-11-2016 om 19:21 uur

Ja ik herken het!
Ik heb ook hooikoorts en daarna kwam de Astma om de hoek kijken.
Ik heb vooral jeukende ogen en mijn neus bijholtes gaan dicht zitten dus zit ik een heel jaar aan de zeezout neus spray en de fluticasonpropionaat want zelfs nu in november als alle holle weg zijn blijf ik last houden.
Heel irritant.
Joyce

Login of registreer om te reageren