Zorgverzekering voor 2017

19-11-2016 om 16:27 uur

De tijd van het jaar dat je kunt kiezen voor een nieuwe zorgverzekering is weer aangebroken. De nieuwe polis van mijn huidige zorgverzekering is weer binnen en toch kijk ik weer een beetje rond of er een beter passend alternatief is. Na een eerste rondje rondkijken denk ik dat ik bij mijn huidige zorgverzekering blijf maar wellicht hebben jullie nog goede opties en tips. Ik ga in elk geval na maandag nog een keer vergelijken. Dan is de zorgvergelijker van de consumentenbond beschikbaar en die vind ik toch altijd wat onafhankelijker dan commerciƫle vergelijkingssites.

Login of registreer om te reageren
19-11-2016 om 16:37 uur

Ik kijk en vergelijk nooit en blijf zitten waar ik zit, heel tevreden. Zilveren Kruis Achmea.

Login of registreer om te reageren
19-11-2016 om 18:03 uur

Ik kijk vergelijk en puzzel elk jaar weer.
Zit nu bij ohra en dat bevalt me goed, maar wie weet is er een die nog gunstiger is. Heb namelijk veel alternatief gebruikt, en dat gebruik ik nu minder.....

Login of registreer om te reageren
Moderator
19-11-2016 om 18:04 uur

Zit al jaren bij dezelfde zorgverzekeraar en voor een paar euro minder stap ik niet over.

Login of registreer om te reageren
19-11-2016 om 18:12 uur

een paar jaar geleden scheelde het me 300 euro per jaar... is toch een flink bedrag

Login of registreer om te reageren
19-11-2016 om 20:05 uur

Precies trijnko - ik ben ook erg tevreden en krijg nagenoeg alles wat ik nodig heb. Als ik zelf declareer heb ik het in een mum van tijd op mijn rekening. Nooit ook maar ergens een probleem mee. Ben bij 3 verschillende ziekenhuizen, ook geen punt. Kortom waar voor mijn geld, of eigenlijk hun geld ook want ik ben net als vele hier een dure patient...

Login of registreer om te reageren
19-11-2016 om 20:45 uur

Ik blijf waar ik nu zit, ik ben erg tevreden. Ik heb veel zorg nodig gehad, onder andere davos en dat is allemaal vergoed. Die van mij is ook niet de hoogste stijger. Ik heb aanvullend top en die heb ik hard nodig. Bij wisseling mogen ze je weigeren voor de aanvullende verzekering.

Login of registreer om te reageren
20-11-2016 om 06:15 uur

Ik zit al jaren bij zilverkruis en ja het is verschrikkelijk duur, maar ik stap niet over naar een ander.
Alles wordt correct behandeld en reiskosten van Groningen stond al gauw
op mijn de rekening

Login of registreer om te reageren
20-11-2016 om 11:51 uur

De zorgverzekering van Avero/Achmea (basis+Royaal+T-Royaal) is bij mij verhoogd met bijna 30,- euro.
Ik geef nu meer aan zorgverzekering uit dan aan voedsel.
Het uitpersen van de bevolking begint nu langzamerhand groteske vormen aan te nemen.
Tijd voor de aflossing van onze oh! zo bekwame elite die in werkelijkheid grootformaat graaiers zijn.
U weet wat u te doen staat op 15 maart 2017.

Login of registreer om te reageren
20-11-2016 om 12:48 uur

@balling , zo dat is een flinke verhoging! Bij mij is alleen de basis verhoogd met 10 euro, top aanvullend en de tandarts blijft gelijk.

Login of registreer om te reageren