Hernieuwing kennismaking

05-12-2016 om 16:44 uur

Hallo allemaal,
Ik ben aantal jaren geleden actief geweest op het Forum en heb tijd al niet gepost. Op een of andere manier weet ik mijn gegevens niet meer (zullen de meds wel zijn) maar ik was actief onder lig mijn voornaam: Irene. Ik ben niet meer actief geweest omdat het helemaal niet goedging/gaat: Ik heb ernstig moeilijk behandelbaar astma. Ben 2 x opgenomen geweest in Davos. Ik krijg inmiddels 10 jaar prednison waarvan de laatste 6 1/2 jaar continue in hoge en lage doseringen. Afgelopen 2 weken heb ik weer in het ziekenhuis gelegen (1e 2 weken in Zurich (Zwitserland) en 3e week in Nederland, waarvan 3 dagen op de IC.... De situatie is nu dat ik agv prednison gebruik en vele ziekzijn plus een nekhernia-operatie met complicaties, myopatie heb ontwikkeld waardoor ik aangewezen op een rolstoel. Uiteraard heeft dit een enorme impact op mijn geliefden.Ik ben gezegend met een geweldig gezin en hele lieve vrienden en vriendinnen wat het leven ook aangenaam maakt. Ik leef ook mee met iedereen die op dit forum post..
Liefs Irene

Login of registreer om te reageren
05-12-2016 om 23:16 uur

Hoi Irene, dat is niet flauw allemaal! Je staat er niet bij stil dat astma dit allemaal kan veroorzaken. Welkom terug en tot schrijfs dan maar!

Login of registreer om te reageren
06-12-2016 om 16:54 uur

Hoi Irene,
Welkom terug, je hebt veel mee gemaakt de afgelopen jaren.
Suusje

Login of registreer om te reageren
07-12-2016 om 15:52 uur

Ha Irene
Leuk je hier weer te zien!
Volgens mij was je onder Ireneb of ireneB actief. Leuk dat k je herkende uit je verhaal en nu je nieuwe nickname weer weet.
Sterkte en liefs

Login of registreer om te reageren
08-12-2016 om 18:38 uur

Ik wist het echt niet meer, Jorine, het zullen de meds. wel hahahah. Ik vind het leuk oma weer ff actief te zijn op het forum. Er is idd veel gebeurd, maar daar weet jij alles van! Stuur maar ff wat goede Davoserlucht naar me. Het zit er voor mij helaas niet meer in om naar het NAD toe te gaan. Ik kom nooit meer vd pred. af... het is niet anders. We moeten roeien met de riemen die we hebben..
Liefs Irene

Login of registreer om te reageren
08-12-2016 om 18:41 uur

Hoi Irene, ik had meteen door dat je Irene B. bent, of was.
Wat ellendig dat het zo slecht gaat allemaal, al die complicaties, en nu zit je in een rolstoel.
Fijn dat je zo'n goed gezin hebt, dat is heel belangrijk.
Sterkte!
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
08-12-2016 om 20:10 uur
Reactie op Tof1965

Ik wist het echt niet meer, Jorine, het zullen de meds. wel hahahah. Ik vind het leuk oma weer ff actief te zijn op het forum. Er is idd veel gebeurd, maar daar weet jij alles van! Stuur maar ff wat goede Davoserlucht naar me. Het zit er voor mij helaas niet meer in om naar het NAD toe te gaan. Ik kom nooit meer vd pred. af... het is niet anders. We moeten roeien met de riemen die we hebben..
Liefs Irene

Fijn je hier weer te zien ja. Nee N.AD ook niet voor mij, zelfde probleem met de pred. Maar de privé ingeademde D.avoser Lucht stuur ik je met liefde toe
:)

Login of registreer om te reageren
09-12-2016 om 14:53 uur

Hoi Irene, welkom terug. Al is de aanleiding natuurlijk niet fijn. Je hebt heel wat moeten doorstaan zeg. En nog steeds. Fijn dat je zo'n lieve kring om je heen hebt.
Kun je je wel een beetje vermaken, heb je een hobby?

Login of registreer om te reageren
09-12-2016 om 16:24 uur

Wat verdrietig dat het qua gezondheid zo moeizaam gaat.
wel ben ik blij dat je ons weer gevonden hebt, welkom!

Login of registreer om te reageren
10-12-2016 om 12:14 uur

Tegenwoordig heb ik een buddy die elke week komt en met haar knutsel (kleine, 3d kaarten maken, e.d.) ik maar alleen als het kan: ik ben er nu te zwak voor maar dat komt vast weer....
Ik ben in 2014 geopereerd aan een nekhernia omdat ik heel veel uitstralingspijn naar mijn linkerarm en hand had....helaas is de pijn gebleven, als is het wel minder als vd operatie maar daar door kan ik mijn linkerarm/hand niet goed gebruiken...
Verder vind ik lezen, spelletjes doen, schilderen, etc. leuk om te doen.

Login of registreer om te reageren