Nieuw' even voorstellen.

18-12-2016 om 12:11 uur

Hallo allemaal,

Mijn naam is Riemie, 25 jaar en heb twee kinderen een zoontje van 5 en een dochter van bijna 2.

Ons zoontje is met een aangeboren hartafwijking geboren en heeft astma.
Dochterlief sinds dit jaar ook astma.

Hoop dat ik op een aantal vragen antwoorden kan krijgen op dit forum!

Login of registreer om te reageren
18-12-2016 om 12:29 uur

Hoi Riemie,
Welkom op het longforum.
Wat vervelend voor je kinderen dat dit bij ze is gediagnosticeerd. Ik heb zelf ook astma en ben werkzaam in de gezondheidszorg misschien kan ik wat van je vragen beantwoorden!

Login of registreer om te reageren
15-01-2017 om 15:34 uur

Hallo mehdi,

Dank u wel! Ook vervelend dat u gediagnosticeerd bent met astma.

Mijn zoontje heeft vooral vaak last van zijn voeten, 's ochtends kan hij zijn bed niet uitkomen en traplopen doet hem veel pijn aan zijn voeten.
Ook als we even naar de buurtsuper moeten gaat hij tijdens het lopen op de grond zitten omdat hij het niet volhoudt (5minuutjes lopen).

Naar de stad gaan hoef ik al helemaal niet te proberen! Hij word dan erg boos gaat zich verstoppen om maar niet te hoeven lopen en als ik 1 winkel heb gezien vraagt hij of we naar huis gaan omdat hij moe is en op de bank wil liggen.

Bedankt alvast en excuses voor de late reactie! Zit hier net en het is even uitvogelen hoe alles werkt Haha.

Login of registreer om te reageren
18-01-2017 om 18:51 uur

Hallo,

Ik ben Inge en heb ook astma. Cupcakex, mag ik vragen wat de pijn in je zoon zijn voetjes te maken heeft met astma? Ik heb dat nooit eerder gehoord.

Misschien is een buggy voor hem een idee of zo opklapbaar bord op wieltjes dat je erachter kan hangen of misschien een vouwstepje. Dat maakt het misschien makkelijker voor je kleine man.

Login of registreer om te reageren
26-01-2017 om 11:35 uur

Hallo mama2009,

Ik hoor steeds vaker dat dit klachten zijn van astma. Denk dat ik deze week maar even met hem naar de huisarts ga. Volgende week ook weer naar het ziekenhuis daar kan ik ook altijd nog even navraag doen.

Login of registreer om te reageren