Wie kan me helpen zoek huisarts of longarts die medicinale wiet wil voorschrijven bij COPD Amsterdam

27-12-2016 om 17:46 uur

Laat ik me even voorstellen : altijd actief geweest in het promoten van legaal cannabis gebruik en de medische toepassingen van cannabis. areyoudutch.wixsite.com/website/over-mijEchter nu heb ik zelf COPD en merk ik dat als de huisarts niet gelooft in cannabis het niet mogelijk is om medicinale wiet te krijgen ! Ik zoek dus een arts die inmiddels gelooft in de medicinale werking van bv wietolie (ontstekingsremmend en verlichting in de longen ) THC pijn verlichtend duizeligheid bij fietsen voorkomen etc. Dus als iemand me kan zeggen welke huisarts wel cannabis wilt voorschrijven of bij welke longarts ik moet wezen laat het me weten

********** best wel dringend zit bij zilveren kruis en nieuwe behandelingen worden in 2017 niet meer vergoed! dus ik moet al starten in dit jaar .
Ik Vape mijn wiet met de Fenix vaporizer zodat ik alleen THC er uit krijg en dus geen verbrandingsproces oprook graden van de vaporizer zijn instelbaar. Omdat dit bij mij helpt zoek ik dus een manier om dit medicinaal voorgeschreven te krijgen . Iemand een idee? laat het me weten

alvast bedankt

Login of registreer om te reageren