heb de neiging om alles te willen kopen voor een beetje lucht

29-12-2016 om 13:55 uur

wil graag advies Help een luchtreiniger apparaat? Bedden voor stof en mijd ?nieuw bed ?? Speciaal bedden goed?
hoop dat jullie mij kunnen helpen
Veel succes en een prettige avond

Login of registreer om te reageren
29-12-2016 om 16:16 uur

Hallo droompark,

Kan me heel goed voorstellen dat je alles wil proberen om meer lucht te hebben.
Toch is het belangrijk om je goed te (laten) informeren. Wat bij de een werkt werkt bij de ander niet. Ook heeft iedereen net andere klachten waardoor het moeilijk is om een goede keuze te maken. Daarnaast zijn er mensen die graag geld verdienen en apparaten promoten waarvan de werking nog niet bewezen is.
Maak een lijstje met welke klachten je hebt en waardoor deze waarschijnlijk ontstaan. Overleg met de longverpleegkundige. Zij kan adviseren over saneren van je woning.

Groetjes,

Spirit

Login of registreer om te reageren
29-12-2016 om 18:40 uur

Dank je wel
Maar wil toch graag weten over luchtzuivering,omdat k sinds 2 weken stik als er iemand bij mij met een luchtje binnen komt 2 minuten en heb hoestaanval tot stikken toe.
Prettige avond

Login of registreer om te reageren
29-12-2016 om 20:09 uur

Bedenk maar eens hoe groot de kans is dat zo'n apparaat iets opzuigt voordat je het zelf inademt en of het dan zin heeft.

Login of registreer om te reageren
29-12-2016 om 21:36 uur

Je kunt beter een papier op je deur plakken met" zwaar allergisch voor luchtjes".!

Login of registreer om te reageren
29-12-2016 om 22:54 uur

Hallo droompark,

Ja luchtjes zijn inderdaad een moeilijke. Thuis vraag ik tegenwoordig aan mensen die op bezoek komen of ze geen luchtje, after shave enz. willen gebruiken wanneer ze bij me op bezoek komen. Dat vind ik wel moeilijk maar het moet voor mijn eigen veiligheid.
Op mijn werk en bij sport en hobby vraag ik het ook. Daar werkt het ook aardig maar niet volledig. Ik ga niet direct hoesten maar krijg na teveel prikkels een longaanval. Ben inmiddels een expert in het ontwijken van prikkels. Heb op m'n werk het raam open in de hoop dat foute luchtjes snel vervagen. Bij feestjes en dergelijke zoek ik een strategische plek waar zo min mogelijk luchtjes voorbij komen. Ook blijf ik nooit lang. Het is niet het beste voor je sociale contacten maar wel het beste voor m'n gezondheid.

Groetjes,

Spirit

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 15:26 uur

Ik wil graag iedereen een mooi uit einde wensen .Maar vooral veel lucht in het nieuwe jaar
liefde en gezondheid Prettige aond

Login of registreer om te reageren