Copd behandeling 100%

29-12-2016 om 21:40 uur

Haloo ıedereen ık heb zelf copd er is een behandeling 100% IN İSTANBUL TURKİJE ık ga zelf op17.01.2017 met turkish aırlınes voor de behandeling.wil je genezen van deze dodelıjke ziekte welke fase maakt nıet uıt i word genezen prof.dr.karakoca heeft een award en patent op deze behandeling.wil je leven contacteer me

Login of registreer om te reageren
30-12-2016 om 07:34 uur

hallo Oscaro,

heb net je bericht gelezen en ben reuze benieuwd.
Als je terug komt uit Turkije kan jij er dan alles over vertellen??

groetjes Blanche

Login of registreer om te reageren
30-12-2016 om 20:10 uur

Ha, daar wil ik ook wel wat meer van weten!

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 06:56 uur

Ik denk dat je mis ben. Of het niet goed begrepen heb.
Lees anders deze site van Karakoca http://www.koahbalon.com/en/medication-for-copd_7.html

Treatment of COPD starts with quitting smoking, working and staying away from dusty and smoky media, in addition to treatment for attack prevention and medication.

Stopping smoking sets the ground for treatment of CORPD. When smoking is quit, deterioration in bronchi and alveoli slows down. A treatment to prevent COPD formation is of course very important; however, unfortunately we do not have today such a medication that can prevent COPD formation. Medication cannot prevent progression of the disease; they can only decrease dyspnea and increase quality of life. Drugs used against COPD are inhaled. They are low in dosage, but highly effective as they reach directly into respiratory tract. Therefore, adaptation is very important in drug use.
It should especially be recognized that no benefit from drugs can be expected for a patient who cannot quit smoking. Patients who cannot quit smoking will get worse year over year. If the disease reaches to a severe stage, patients cannot smoke even if they want to; in other words” the patient will not quit smoking, but smoking will quit the patient”. Patients at this stage of the disease cannot become comfortable even with the help of drugs; oxygen therapies and respiratory supports step in. Patients having severe COPD have to take oxygen therapy for 15 hours per day.

Bij copd zijn de alveoli kapot, zelfs een wonder kan deze niet herstellen. Of heeft deze arts evt nwe longen op de plank liggen?

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 09:09 uur

Gisteren zag ik dit berichtje en moest op mijn handen gaan zitten om niet te reageren. Gelukkig is JubikelCats me nu voor geweest.
COPD kan niet genezen worden, net als veel andere (long)ziekten. Wat kapot is blijft kapot, helaas.
Ik weet niet wat zo'n reis naar Turkije kost, maar zou je dit geld niet veel beter ergens aan kunnen besteden? Al is een zonvakantie natuurlijk nooit verkeerd.
De behandeling van longziekten staat in Nederland op een zeer hoog peil, denk je nu echt dat het in een land als Turkije beter is?
Maar we hopen een verslag van je te krijgen en dat het niet op een teleurstelling uitdraait voor je.

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 13:07 uur

JubikelCats en Thirza - ik heb uit nieuwsgierigheid ook even op die link geklikt en verder gelezen, en de video's bekeken ( deels ) en ik moet zeggen dat ik wel denk dat het een heel zinvolle behandeling kan zijn. Genezen denk ik niet, maar kwaliteit van leven verbeteren geloof ik wel in! Ik denk dat Nederland in veel opzichten enorm achterloopt waar het de medische wetenschap betreft en dat zou met longziekten net zo kunnen zijn. Wij zijn met vele ziekten altijd erg druk met symptoombestrijding i.p.v. oorzaak en genezing te realiseren. Maar dat is mijn mening.
Oscaro ik ben erg benieuwd als je terug bent maar wel ook heel erg benieuwd naar de kosten van dat avontuur... succes!

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 13:33 uur

Stefanie, de behandeling zoals die daar wordt gedaan, medicatie om erger te voorkomen en vooral de benauwdheden te voorkomen al dan niet aangevuld met zuurstof, wordt hier in NL ook gedaan. Het enige wat de laatste tijd er wel uitgekomen is, dat is dat de inhalatiecortico's bij COPD geen nut hebben.
Tevens wordt er ook heel duidelijk op die site van deze arts aangegeven dat veelal bij je zelf ligt, wanneer je niet kan stoppen met roken, heeft ook behandeling geen nut. En is dat hier in NL niet ook zo?
Ik denk dat deze zin ook wel heel erg belangrijk is. "unfortunately we do not have today such a medication that can prevent COPD formation. Medication cannot prevent progression of the disease; they can only decrease dyspnea and increase quality of life."
We hebben geen medicijnen die COPD vorming kan voorkomen, alleen de symptomen bestrijden die COPD met zich meebrengt. En gebeurd dat hier in NL niet ook?

Aan de ene kant geloof ik niet dat TS nog reageert, het stuk lijkt meer als reclame bedoelt te zijn om COPD een strohalm te bieden en geld uit de zak te kloppen. Het lijkt een vertaald stuk te zijn met google.

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 14:19 uur

Het is geen behandeling met medicatie. Overigens twijfel ik wel aan de oprechtheid van Oscaro omdat hij / zij de vliegtuigmaatschappij noemt en dat is niet nodig...

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 14:34 uur

Waarmee denk je dan dat die behandeling is? In het stuk staat namelijk wel degelijk dat het met medicatie is. Alleen het belangrijkste blijft, en dat heb je zelf in de hand ook, stoppen met roken. Immers wanneer je niet stopt met roken, heeft geen enkele medicatie nut.
(drugs is medicatie )

Login of registreer om te reageren
31-12-2016 om 14:40 uur

Voor zover ik kon zien in dat filmpje plaatsen ze ballonnetjes in je longen toch?

Login of registreer om te reageren