Werken in een clean room

31-12-2016 om 08:32 uur

Hallo,

Vanwege problemen met klimaatbeheersing en een jarenlang veel te hoog co2 gehalte op mijn huidige werk ( leerkracht basisonderwijs) heb ik de volgende klachten gekregen: benauwd, kortademig, keelpijn, heesheid, duizelig. ben ik gedwongen op zoek te gaan naar ander werk.
De heesheid is helaas gebleven rest vd klachten verdwijnt als ik daar weg ben.
Heb inmiddels ook op andere plaatsen last gekregen. Extreme keelpijn begint t altijd mee, benauwdheid...bronchiale hypperreactiviteit is er geconstateerd en een zeer chronische ontsteking.
Sta momenteel bij geen enkele arts meer onder behandeling. Heb wel 3x prednison gekregen van 30 mg ( en hoger) en antibiotica en dat hielp. Zodra ik beneden de 30 mg prednison kom begint de heesheid weer.
Niemand kan mij hier verder mee helpen, vandaar mijn vraag aan u.
Nu wordt mij geadviseerd om te gaan werken in een cleanroom ( infuusslangen inpakken) of in een drukkerij boekenkaften gladstrijken.
Is dit een optie?
Heb nl. ergens gelezen dat mensen met ademhalingsproblemen daar juist niet moeten gaan werken.
Bedankt voor uw reactie
Gr
Diana

Login of registreer om te reageren
Zorgprofessional
15-02-2017 om 14:19 uur

Beste Diana

Het bevreemdt mij dat je bij geen enkele arts onder behandeling staat, maar wel diverse malen prednison krijgt.
Lijikt mij zaak met je huisarts een en ander in kaart te brengen en evt naar een longarts verwezen te worden!

Groet, Peter van Tilburg

Login of registreer om te reageren