Luchtreinigers

05-01-2017 om 14:11 uur

Wat zijn de ervaringen met luchtreinigers? Helpen ze echt of is het onzin?
Ik heb een longfunctie van 36% en ik vroeg me af of een luchtreiniger in huis zou helpen dat ik het iets minder benauwd heb.

Login of registreer om te reageren
06-01-2017 om 01:39 uur

Ze helpen echt heel erg veel, maar je moet wel een professionele kopen, ik heb daar op dit moment het geld niet voor, ik wil bij de politie gaan vragen of ze mij er een van een ontmantelde hennep plantage willen geven ik geloof dat ze die nu weg gooien.

Login of registreer om te reageren
07-01-2017 om 11:36 uur

hallo, ik ben sedert vandaag lid van het forum, vorige week is copd 3 bij mij vastgesteld, ben er enorm door aangedaan.... en enorm angstig...
ivm die luchtreinigers, waar koop je die???

Login of registreer om te reageren
07-01-2017 om 12:09 uur

ik heb er vroeger ook een gehad, en had er totaal geen baat bij. weg gegooid geld. (astma)

Login of registreer om te reageren
07-01-2017 om 12:45 uur

Zal heel persoonlijk zijn , denk niet dat je zo kan zeggen dat weggegooid geld is.. Net zoals bij veel dingen, werkt bij de een wat bij ander niks doet..
Voor mij was er wel duidelijk merkbaar verschil (bij ernstig astma).
Zit wel veel verschil tussen types ed.
Zijn al veel meer topics hierover, dus zou is kijken bij zoekfunctie

Login of registreer om te reageren
07-01-2017 om 13:30 uur

@tara, en hebt gelijk, het was wat te snel door de bocht van mij.
zal ook afhangen waar je woont, hoe je huis is etc.

Login of registreer om te reageren
07-01-2017 om 19:54 uur

Bedankt voor de reacties, heb even gezocht met zoekfunctie en veel ervaringen gevonden

Login of registreer om te reageren
09-01-2017 om 10:20 uur

Ik heb ook veel baad bij .. en als was het geen goedkope .. professioneel is die denk ik ook niet.
In het voor jaar als ik het op een niezen zet BV .... Oud en nieuw . Als ik bezoek had van mensen met te veel parfum . Het gewoon benauwd heb en weet niet waarom . Maar meeste helpt bij het voor komen . Zo als bv een grote brand laatst in de buurt . Of als er weer zo een puntje de puntje zo nodig op houd moet gaan stoken . Als ik ding niet aan zet word het een slapeloos nacht

Login of registreer om te reageren
09-01-2017 om 21:49 uur

Ik (copd2 en - ik schaam me - nog steeds roker) heb een luchtreiniger sinds half jaar ( Philips, adv pr €500) en heb er ontzettend veel baat bij; de filters zijn bij vervanging wel duur (€ 40 en € 50) De reiniger haalt zowat alle rommel (fijnstof) uit de lucht. Ik kan hem aanbevelen, alleen die prijzen...

Login of registreer om te reageren
11-01-2017 om 21:10 uur

ik heb er veel baat bij er zijn veel houtkachels bij mij in de buurt en als ik de ramen niet op tijd sluit dan staat de slaapkamer vol met rook
dan zet ik de luchtreiniger aan na een uurtje is de lucht weer schoon

Login of registreer om te reageren
16-01-2017 om 16:32 uur
Reactie op joepie54

Ik (copd2 en - ik schaam me - nog steeds roker) heb een luchtreiniger sinds half jaar

...
1. Roken: geen rookwaar meer kopen, (longen asfalteren = onnodig)
2. Luchtreiniger: niet kopen: (geen rook = reiniger onnodig).
Ziehier je dubbele besparing. Tel daarbij je eigen risico van je ziektekostenverzekering en je bent spekkoper.

Login of registreer om te reageren