longontsteking ??

14-01-2017 om 14:03 uur

sinds 10-11-2016 heb ik longontsteking ik kreeg toen Antibiotica Amoxiciline zalvaanzuur of zoiets voor 10 dagen benauwdheid werd niet minder hoestte toen veel maar had geen koorts.kreeg op21 -11-2016 10 dagen Prednisilonkuur 30 mg. Klachten blevenalleen hoestten was een stuk minder, vervolgens kreeg ik kuur van 10 dgn 30 mg prednisilon, 10 dgn 20 mg prednisilon tot en met 10 mg en 5 mg maar klachten werden niet minder alleen maar erger. Op 9 jan 2017 krijg ik er een kuur overheen breed spectrum anti biotica Levoflocacine ???. ben daar sinds gisteren mee klaar maar heb nu al ruim 14 dagen veel pijn in mijn longen ter hoogte van BH bandje. Ik val niet af dus dat stemt mij gerust ook al kom ik niet aan. Ben vaak en sneller duizelig. ik weet dat de pijn zou kunnen komen door spieren maar mijn vraag concreet is as maandag ga ik wederom naar mijn longarts en eigenlijk zou ik graag een scan willen ik wil weten wat er aan de hand is kan en mag ik dat vragen?????

Login of registreer om te reageren
14-01-2017 om 14:19 uur

Je kan en mag alles vragen en het is goed als de arts weet dat je zorgen groot zijn. De vraag is of je dan een scan krijgt maar vragen staat vrij. Hebben ze wel al foto's gemaakt?

Login of registreer om te reageren