Kortademig en misselijk

14-02-2017 om 20:45 uur

Deze klachten heb ik in het verleden wel eens meer gehad, maar loop hier nu van begin November 2016 continu mee.
Als ik 's morgens wakker wordt ben ik al misselijk. Ik denk dat het met het taaie slijm te maken heeft. Als ik opsta ga ik eerst naar de badkamer, toilet en tandenpoetsen. Het tandenpoetsen lukt bijna niet. Zodra ik begin te poetsen krijg ik van die kotsreflexen. Dan komt er niks uit maar zijn alleen de reflexen. Ik ben hier mee naar de huisarts geweest en die dacht dat de misselijkheid vanuit de maag kwam. Tabletten gehad en het hielp een beetje, daarna weer andere tabletten maar het schoot niet op. Bloed laten prikken in het ziekenhuis en ook de ontlasting werd gecontroleerd. Ik dacht zelf aan suikerziekte omdat daar misselijkheid ook in voorkomt, maar de uitslag was positief. Er werd niets geconstateerd maar de problemen waren niet weg. Vervolgens een echo laten maken van de bovenbuik omdat de dokter dacht dat het de galblaas was. Had wel wat leververvetting maar verder was er niks te zien. Maar de klachten bleven en moest eigenlijk voor een maagonderzoek. Afspraak gemaakt en een dag later sprak ik een collega die vertelde dat hij precies dezelfde klachten heeft en ik eigenlijk een longonderzoek zou moeten gaan doen.
Weer naar de huisarts en een doorverwijsbrief meegekregen. Afspraak gemaakt en de test gedaan. Ik moest op een koker blazen en kreeg een knijper op m'n neus. Ging al gelijk fout dat ik weer van die kotsreflexen kreeg. Kwam daar schijnbaar vaker voor en ze keken er niet raar van op. Weer bloedgeprikt om op allergien te testen en kreeg een soort spul ingespoten in een koker op m'n mond en mijn longen reageerde daar erg heftig op.