yophen

23-02-2017 om 06:51 uur

Hallo ik ben Yolande , en heb sinds januari longenfyseem,,geconstateerd na een longontsteking en een opname in het ziekenhuis.Ik heb al heel wat vragen maar ik weet nog niet hoe deze site werkt.

Login of registreer om te reageren
23-02-2017 om 13:32 uur

Dag Yolande
Wat naar, dat er longemfyseem bij je is geconstateerd. Heb je dat aan de longontsteking overgehouden of was er mogelijk al eerder sprake van?
Als je vragen hebt, kun je die bv. stellen aan de deskundigen, die je vindt in de linkerkolom.
Het beste met je en sterkte.
Lieve groet
Christiana

Login of registreer om te reageren
23-02-2017 om 14:41 uur

Hoi Yolande
Wat naar dat een en ander is geconstateerd is bij jou en ik begrijp dat je er het een en ander over wilt weten je hebt 4 fases en let wel voor iedereen in welke fase dan ook zijn er zeer grote verschillen de een heeft er meer last van dan de ander dus dat zul je zelf moeten ervaren verder sluit ik me aan hetgeen Christiana je al adviseerde.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
24-02-2017 om 06:15 uur

Dank jullie , ik had 10 jaar geleden een hele lichte vorm , volgens de huisarts van longenfyseem,hij zei toen, de rek is een beetje uit je longen, niet iets om je zorgen om te maken.
Nu na de longontsteking is er dus de enfyseem heel erg om hoog gekomen, ik wilde ook maar niet herstellen in het ziekenhuis. Ik heb daar 7 dagen aan het zuurstof gelegen met 4 liter en dat was behoorlijk schrikken.
Ik ben wel blij dat ik deze site heb gevonden. Zo kan ik mijn ei een beetje kwijt!
Een fijne dag Yolande.

Login of registreer om te reageren