Interview met Solstice

20-02-2012 om 16:57 uur

Wat is je (forum)naam?  
Solstice…  Ik vond het als kind een geweldig woord ook al had ik geen flauw idee wat het betekende.

Ben je man of vrouw?
Vrouw

Waar kom je vandaan?
Den Haag

Wanneer ben je jarig?
Op 15 september

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Verliefd… ik woon al een paar jaar samen met mijn vriend.

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik studeer pedagogische wetenschappen . Ik ben nu voor de tweede keer met het eerste jaar bezig omdat ik een  tijdje ziek ben geweest tussendoor. Maar ik heb het alsnog erg naar mijn zin! Smiley

Hoe ben je op het forum gekomen?
Ik geloof dat ik het forum tegenkwam in google toen ik wat informatie over astma zocht. Maar heel zeker weet ik dat eerlijk gezegd niet meer.

Waar heb jij het laatst om gelachen?
Om Merlin, een leuke tv-serie van de BBC.

Hou je van de wintermaanden?
Een echte winter met sneeuw en ijs is best mooi, maar op dit moment kijk ik toch vooral uit naar de lente.

Ga jij Carnaval vieren?
Waarschijnlijk niet.

Ga jij dit jaar naar de Astmafonds-ledendag?
Ik denk het niet.

Naar welke muziek luister je graag?
Ik hou van rock, pop, metal, klassieke muziek… eigenlijk vind ik dat er in veel genres goede muziek te vinden is Smiley

Volg jij de Elfstedentocht op de voet?
Als er echt weer eens een Elfstedentocht komt dan ga ik die wel een stukje volgen denk ik. Maar al die ophef die erover wordt gemaakt zodra er een beetje ijs ligt hoeft van mij niet.

Welke sport zou je nog wel eens keer willen uitproberen?
Ik zou nog wel eens willen bergbeklimmen. En dan echt een met steile wanden en touwen zoals in een klimhal. Maar of het daar ooit nog eens van gaat komen….

Met welke gedachte sta je ’s ochtends op?
Nou ik ben een beetje een ramp met uit bed komen, dus het zal waarschijnlijk iets in de richting van ‘gggrrrrmblzzzz #%&## is het nú al ochtend’ zijn.
Als ik eenmaal wakker ben dan word ik wel een beetje gezelliger hoor Tongue

Hou je van dieren?
Ja! Als het kon, dan zou ik zeker een kat hebben (of twee, of drie, of…)

Hou je van voetbal?
Jazeker. Ik mag het hier in de omgeving van Den Haag natuurlijk niet hardop zeggen, maar stiekem ben ik altijd voor Ajax  Hypocrite.

Wat doe jij als het regent?
Binnen wordt het altijd extra gezellig als het buiten regent! Natregenen vind ik eigenlijk ook niet zo erg zolang het niet te koud is. (En dat gebeurt me ook vrij regelmatig want ik vergeet echt altijd om een paraplu mee te nemen  :P

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geïnterviewd gaat worden zou willen stellen?
Wat wilde je vroeger als kind graag worden en is daar iets van terecht gekomen?

Zijn er dingen die je mist of anders zou willen zien op het forum?
Ik ben heel blij met het forum zoals het is! Iedereen probeert elkaar hier heel oprecht te steunen en ik heb al een hoop geleerd door overal mee te lezen.
Als ik dan ergens over moet zeuren, dan vind ik het niet zo leuk als mensen topics openen en daar dan niet meer in reageren terwijl  ze allerlei adviezen  en andere reacties hebben gekregen.

Wil je verder nog iets kwijt?
Euuhm…. Leuk dat je de tijd hebt genomen om dit interview door te lezen, haha.

Solstice en Gwenny

Login of registreer om te reageren
20-02-2012 om 17:01 uur

Alweer leuk intervieuw *)
Ik hoop dat jullie hier lang mee doorgaan ^O^

Login of registreer om te reageren
20-02-2012 om 17:32 uur

Leuk interview weer. ^O^
Bedankt beide

Login of registreer om te reageren
20-02-2012 om 17:41 uur

Altijd leuk, ook dit keer weer. Bedankt voor dit interview!

Login of registreer om te reageren
20-02-2012 om 17:50 uur

Leuk om je wat beter te leren kennen!
Bedankt allebei maar weer!!

Login of registreer om te reageren
20-02-2012 om 17:54 uur

Altijd leuk om wat meer info te lezen bij een bepaalde naam! Dank jullie wel!
ps ik vind n foto ook altijd nog wel wat extra's toevoegen, maar misschien wil je dat wel bewust niet....

Login of registreer om te reageren
20-02-2012 om 19:35 uur

Wat een leuk interview weer om te lezen  :s) :s)

Login of registreer om te reageren
20-02-2012 om 21:51 uur

Ha Solstice, dankjewel, wat een leuk interview.
Ik krijg bijna zin in de regen haha
Gwenny ook bedankt

Login of registreer om te reageren
21-02-2012 om 17:00 uur

Bedankt voor de leuke reacties mensen!

Ik heb inderdaad bewust geen foto meegestuurd aan Gwenny. Dat heeft niet zozeer met jullie te maken want jullie lieverds zijn geloof ik heus wel ;). Het forum wordt alleen ook heel druk bezocht door mensen die hier zelf niets delen en dat vind ik een minder prettig idee, dus vandaar.
Maar ik snap de opmerking daarover wel want ik ben zelf stiekem ook altijd wel nieuwsgierig naar hoe iedereen hier er in het echt uitziet :)

Login of registreer om te reageren
21-02-2012 om 21:40 uur
Reactie op Solstice

Ik heb inderdaad bewust geen foto meegestuurd aan Gwenny. Dat heeft niet zozeer met jullie te maken want jullie lieverds zijn geloof ik heus wel ;). Het forum wordt alleen ook heel druk bezocht door mensen die hier zelf niets delen en dat vind ik een minder prettig idee, dus vandaar.
Maar ik snap de opmerking daarover wel want ik ben zelf stiekem ook altijd wel nieuwsgierig naar hoe iedereen hier er in het echt uitziet :)

k Snap het hoor!! Voel je vrij om te doen wat je zelf t prettigste vindt!!!!
doeidoei!

Login of registreer om te reageren