Interview met Solstice

20-02-2012 om 16:57 uur

Wat is je (forum)naam?  
Solstice…  Ik vond het als kind een geweldig woord ook al had ik geen flauw idee wat het betekende.

Ben je man of vrouw?
Vrouw

Waar kom je vandaan?
Den Haag

Wanneer ben je jarig?
Op 15 september

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Verliefd… ik woon al een paar jaar samen met mijn vriend.

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik studeer pedagogische wetenschappen . Ik ben nu voor de tweede keer met het eerste jaar bezig omdat ik een  tijdje ziek ben geweest tussendoor. Maar ik heb het alsnog erg naar mijn zin! Smiley

Hoe ben je op het forum gekomen?
Ik geloof dat ik het forum tegenkwam in google toen ik wat informatie over astma zocht. Maar heel zeker weet ik dat eerlijk gezegd niet meer.

Waar heb jij het laatst om gelachen?
Om Merlin, een leuke tv-serie van de BBC.

Hou je van de wintermaanden?
Een echte winter met sneeuw en ijs is best mooi, maar op dit moment kijk ik toch vooral uit naar de lente.

Ga jij Carnaval vieren?
Waarschijnlijk niet.

Ga jij dit jaar naar de Astmafonds-ledendag?
Ik denk het niet.

Naar welke muziek luister je graag?
Ik hou van rock, pop, metal, klassieke muziek… eigenlijk vind ik dat er in veel genres goede muziek te vinden is Smiley

Volg jij de Elfstedentocht op de voet?
Als er echt weer eens een Elfstedentocht komt dan ga ik die wel een stukje volgen denk ik. Maar al die ophef die erover wordt gemaakt zodra er een beetje ijs ligt hoeft van mij niet.

Welke sport zou je nog wel eens keer willen uitproberen?
Ik zou nog wel eens willen bergbeklimmen. En dan echt een met steile wanden en touwen zoals in een klimhal. Maar of het daar ooit nog eens van gaat komen….

Met welke gedachte sta je ’s ochtends op?
Nou ik ben een beetje een ramp met uit bed komen, dus het zal waarschijnlijk iets in de richting van ‘gggrrrrmblzzzz #%&## is het nú al ochtend’ zijn.
Als ik eenmaal wakker ben dan word ik wel een beetje gezelliger hoor Tongue

Hou je van dieren?