Wie is Bayla

31-07-2012 om 22:15 uur

Creatieve spontane vrouw van 42 uit Amsterdam.

Helaas terwijl ik ook zangeres ben COPD door jarenlang te blijven paffen, heb astmatische bronchitis.

Tegenwoordig jaar in en jaar uit ziek met weer stootkuren prednison en anti biotica. (NU ook!)

Vanavond al 48 uurl geen sigaret meer gerookt :-)

Login of registreer om te reageren
31-07-2012 om 22:21 uur

Zooo, 48 uur al? Wee je gebeente dat je het vol gaat houden he?  :+
Welkom op het forum. Sterkte met stoppen het is echt noodzakelijk.

Login of registreer om te reageren
31-07-2012 om 23:03 uur

Welkom!

En niet meer roken, dan houd je het zingen misschien ook langer vol!! Benieuwd naar je stem!

Login of registreer om te reageren
01-08-2012 om 09:32 uur

Welkom op het forum :W

Login of registreer om te reageren
01-08-2012 om 17:21 uur

welkom op het forum  :W, en succes met het verder stoppen met roken  ^O^

Login of registreer om te reageren
28-02-2017 om 03:25 uur

Ik hield het niet roken niet vol, rookte vier jaar door... sinds september 2012...
Inmiddels ben ik begonnen met vapen en sigaretten vrij

Login of registreer om te reageren
28-02-2017 om 08:54 uur

@Bayla
ik had al gereageerd in het CBD-draadje.
Dampen is wat ingewikkelder dan een sigaret in de hens steken. Het is een sport apart waar enige kennis voor nodig is. Al was het maar vanwege de ongelofelijke hoeveerheid producten die er te koop zijn.
Tegenwoordig zijn er echt zeer goede apparaten te verkrijgen. De dampwereld heeft de afgelopen jaren een ware revolutie ondergaan ivm. een aantal jaren geleden. Denk maar aan bv. temperatuur gereguleerd dampen waarbij het onmogenlijk is om de boel te laten verbranden.
Op dampforum.nu is zeer veel info te vinden en het is een leuke en behulpzame community.
In Amsterdam zitten een aantal als goed bekendstaande dampwinkels zoals Puff Store en J Well.

Succes d'r mee.

PS. Als je niet uitkijk en je bent wat gadget-gevoelig dan kan dampen, net zoals bij mij, een echte hobby worden.
Zoiets als wat sommige pijprokers doen of horlogefreaks.

Login of registreer om te reageren