Schrijven voor het Longforum

09-12-2012 om 21:25 uur Gesloten

Schrijven voor het Longforum!

Wij zijn weer opzoek naar nieuwe schrijvers. Vooral een columnist of twee zouden we graag verwelkomen. Dus wil jij schrijven voor het forum laat het dan weten.

Wat moet je schrijven als columnist?

In je columns laat je de forumleden lezen wat jou de afgelopen tijd bezig hield. Ben je fanatiek sporter, dan zou je een sport-column kunnen schrijven. Maar iets wat je op straat zag, of op je werk hebt meegemaakt zou ook een onderwerp voor je column kunnen zijn.
Elk column wordt geplaatst in een apart topic waar de leden op kunnen reageren.
Voorwaarden:
•   De columns dienen minimaal eens per maand geschreven te worden.
•   Ga je de uitdaging aan om columns te schrijven voor het forum? Dan vragen we je dit minimaal 3 maanden te doen. Langer? Graag!

Mocht je liever vaker schrijven en wat meer gericht op je eigen longziekte dan is er ook nog ruimte voor.

Bloggers:
Als blogger voor het forum maak je (minimaal) 1 keer per week een blog rondom de dingen die je de afgelopen week hebt meegemaakt op longziekte gebied. Natuurlijk mag je in je blog ook over andere dingen schrijven, maar het hoofdonderwerp blijft je longziekte. Elke blog wordt geplaatst in een apart topic waar de leden op kunnen reageren.
Voorwaarden:
•   Je schrijft minimaal 1 keer per week een blog.
•   Je hoofdonderwerp ligt rondom je longziekte.
•   Ga je de uitdaging aan om te bloggen voor het forum? Dan vragen we je dit minimaal 2 maanden te doen. Langer? Graag!

Dagboekschrijver:
Als dagboek schrijver geef je de leden op het forum een uniek kijkje in je leven. In tegenstelling tot de blogs en de columns werk je in 1 topic. Je schrijft minimaal 5 keer per week een stukje over je belevenissen, ergernissen, vrolijke momenten. Alles mag. (zolang het niet in strijd is met de FAQ). De leden kunnen elke keer op je dagboekstukjes reageren.
Voorwaarden:
•   Je schrijft minimaal 5 keer per week een stukje in je dagboektopic. (Liever nog dagelijks, of meerdere keren per dag!)
•   Je mag over alles schrijven zolang het niet in strijd is met de FAQ.
•   Ga je de uitdaging aan als dagboekschrijver? Dan vragen we je dit minimaal 1 maand te doen. Langer? Graag!

Lijkt het je wat?
Stuur een persoonlijk bericht naar Irisdw of Stardust.
Of stuur een mailtje naar 1 van de onderstaande adressen.

irisdw@longforum.nl  of stardust@longforum.nl

We hopen op veel interesse!

De reacties zijn gesloten.
13-12-2012 om 17:30 uur

Beste Longforum,
Ik had al eerder een brief geschreven aan Stardust dat ik wel een column wilde invullen over mijn interesse over sporten met een longhandicap. Maar toen ik een link wilde toevoegen verdween het concept.
http://www.allwell.nl/awt103.htm

Vriendelijke groet,
Ton Muller

16-12-2012 om 23:49 uur

Er zijn veel aanmeldingen. Ik zal van de week contact met iedereen opnemen. Voorlopig zijn nieuwe aanmeldingen even niet meer nodig, dit topic gaat ook weer dicht.