Vervolg mijn dagje II

11-12-2012 om 23:25 uur Gesloten

@ goudlokje dat gaat me lukken als mijn lichaam nu meewerkt, morgen cortisone afbouw en als ik daar goed op reageer mag ik donderdag of vrijdag naar huis  :). En dan hopen dat we een tijdje thuis blijven. En het een tijdje goed blijft gaan, of toch zoals het nu gaat.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
11-12-2012 om 23:29 uur

Heb dit maar even gekopieerd dat is makkelijker voor iedereen.

Hier zijn we dan weer  :) met meer nieuws. En fijn nieuws *O* .Het begint hier te beteren :) , medicatie is zijn werk aan het doen, eindelijk, mijn geduld wordt beloond  :), heb een goede longfunctie geblazen  *O*, alle toch goed genoeg. Morgen gaan ze de cortisone proberen te minderen en ahankelijk hoe lichaam daarop reageerd zou ik misschien donderdag of vrijdag naar huis mogen. Als alles dus goed loopt, maar dat zal wel  ;). Ben super blij  :s).

Voor de rest nog vele leuke kaartjes gehad, bedankt daarvoor, doet deugd. En dat fleurt me op  :).

En ben met iets zot bezig, maar geeft me afleiding en doet mijn tijd vooruit gaan. En ondertussen steun ik een goed doel. Een radiozender bij ons Q Music doet een actie voor de arme kinderen in België. Een knuffel Meneer Konijn genoemt heeft heel de wereld rondgereist om geld in te zamelen.Nu in december kun je dus zelf een actie op poten zetten om Meneer Konijn te steunen, en ik maak dus vriendschaps bandjes die ik dan verkoop voor 5 euro. Heb al twee dagen niets anders gedaan dan bandjes maken  en vind het ontzettend fijn. Heb er ook twee voor Meneer Konijn gemaakt en ga die opsturen naar Q Music. Ben eens benieuwd wat de reactie gaat zijn als dat daar aankomt. Ja ik hou van af en toe eens zot doen, en zeker van een goed doel steunen. We hebben al een mooi sommetje geld bij elkaar om te storten. Ben blij dat het zo goed draaid en dat we al redelijk wat bijeen hebben op twee dagen tijd. Ja ik doe dit samen met een vriendin, want ik kan zelf het materiaal niet gaan halen of zo. Dat doet mijn vriendin, samen maken we de bandjes en ik regen de praktische kant.

Nu gaan we proberen wat te slapen, alle eerst nog wat op internet en dan dodokes doen.
Hopelijk slaap ik beter dan vorige nacht, heb bijna niets geslapen. Maar dat gaan we deze nacht inhalen 
Hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

11-12-2012 om 23:31 uur

Juist geziend at je meedoen met meneer konijnactie :)
Is supermooi konijn.
Zelf ga ik elk jaar op kamp (als leiding) met rode kruis voor maatschappelijk kwestbare kinderen. Dat zijn meestal kinderen die het thuis was minder hebben. Soms zie je kinderen met koffertje met daarin 1 broek en 1 onderbroek of zo. voor een hele week kamp. Wordt je triest van. Hebben altijd hopen kleren mee en materiaal mee. De kinderen krijgen die kleren achteraf ook gewoon mee naar huis.
Blij dat je toch de kracht vind om zo'n actie te doen!

12-12-2012 om 07:46 uur

ha Heidi,
Wat fijn om te lezen dat het eindelijk beter met je gaat! Hopelijk gaat afbouwen goed en mag je gauw naar huis! Ik mag vandaag,dus ben ook blij!
Leuk die bandjes!zo fijn om iets nuttigs te doen te hebben!
Hou je taai meid!
Liefs

12-12-2012 om 09:53 uur

Fijn dat het eindelijk de goede kant opgaat.
Hoop dat afbouwen van de cortisone goed gaat en je deze week naar huis mag.
Goed idee die bandjes :Y Ben benieuwd of je nog iets van meneer Konijn gaat horen n.a.v. het opsturen.
Dikke knuf O+

12-12-2012 om 21:50 uur

Even rusten van al dat knopen  :), ik ga over knopen dromen denk ik. Maar het loopt hier super met de vriendschapsbandjes  :), al veel verkocht, al een grote bestelling en dus al heel veel geknoopt. Auwtch mijn vingertes. Maar dat hebben we ervoor over.

Hier gaat het terug de verkeerde kant op. Fluimen zien geel, vorige dagen wit, dus waarschijnlijk terug infectie of zo. Heb een staal afgegeven en nu wachten wat eruit komt. Weet nog niet of ik nu morgen of vrijdag naar huis ga mogen, dokter niet meer gezien na dat ik erachter kwam dat mijn slijmen er niet zo gezond uitzagen. Dus morgen zal ik meer weten als ik de dokter zie. Ben wat sip erdoor, had zo gehoopt op morgen naar huis, maar de kans bestaat dat ik morgen niet ga mogen gaan. Weet het dus niet, ofwel nemen ze het risico en sturen ze me met antibiotica naar huis, ofwel zal ik hier nog even zijn. Zal ook afhangen of er iets uit het staal komt. Maar we gaan er niet teveel aan denken, en het op ons af laten komen morgen.

Ondertussen houden we ons bezig met vriendschapsbandjes maken en verkopen voor het goede doel. Een zeer goede afleiding  ;).

Slaap zacht iedereen  :z de knoop madam gaat nog even door  :P zolang armen en handen willen.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

12-12-2012 om 22:59 uur

Fijn dat geld ophalen voor het goede doel lekker loopt. Misschien de vingertjes even een dagje rust gunnen dan doen ze minder auw.
Balen dat er opnieuw iets niet helemaal goed lijkt hoop voor je dat het meevalt.
Ga voor je duimen ^O^ dat je snel naar huis mag hopelijk nog voor het weekend.
Heel veel sterkte en beterschap.
Dikke virtuele knuffel van hier. O+ :*

13-12-2012 om 19:04 uur

Hoi Heidi,
Wat naar dat het weer minder gaat.
Ik duim mee dat het weer de goede kant op gaat. Super dat het geld voor het goede doel ophalen lekker loopt.
De foto moet ik nog aken, maar zal hem zeker naar je toesturen.  ;)
Heel veel beterschap.
Tessa

13-12-2012 om 22:14 uur
Reactie op tessa1975

Hoi Heidi,
Wat naar dat het weer minder gaat.
Ik duim mee dat het weer de goede kant op gaat. Super dat het geld voor het goede doel ophalen lekker loopt.
De foto moet ik nog aken, maar zal hem zeker naar je toesturen.  ;)
Heel veel beterschap.
Tessa

Is het paketje dan aangekomen? Hoe vond je het? Ben enorm benieuwd  ;).
Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

13-12-2012 om 22:11 uur

Hier zijn we dan met zeer goed nieuws  *O*
*O* IK BEN THUIS  *O*

Ik ben uiteindelijk onder strikte voorwaarden naar huis gemogen  :), ben super blij  :). Mocht het thuis proberen, onder de voorwaarde als het slechter gaat ik hen direct contacteer en terug binnen kom. Dit is als ik koorts maak, benauwder wordt, .... Heb braaf belooft dit te doen en gezegd dat ik voor de feestdagen me niet meer laat zien  ;). Maar arts zei dat ze me binnen enkele dagen of enkele weken terug verwacht. Niet echt motiverend, maar goed daar denken we nu niet te veel aan, we houden vol tot na de feestdagen.

Het is super gezellig thuis te zijn, genieten van de kerstboom, genieten van eigen bedje, genieten van de aandacht van onze hond (ben al helemaal afgelekt) en hij bewaakt me weer  :). Het is gewoon op en top genieten  :).

Heb ook nog vriendschapsbandjes gemaakt, we hebben er al meer dan 30 denk ik, nu ze nog allemaal verkocht krijgen, als ons dat lukt hebben we een schoon bedragje bij elkaar. Maar dat gaat ons lukken, daar ben ik zeker van, alles voor het goede doel  ;).

Nu ga ik nog wat verder genieten en optijd slapen. Het eerste wat morgen op mijn lijstje staat is  *O* UITSLAPEN  *O*. Ja in het ziekenhuis staan ze tussen zeven en acht aan je bed voor de parameters, bloedname, ... Echt gezellig als je 's nachts niet zo goed slaapt. Maar goed we gaan nu onze schade inhalen  ;).

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

13-12-2012 om 22:27 uur

Fijn dat je thuis bent.
Hoop dat het nu eindelijk de goede kant opgaat en je voorlopig niet meer terug naar het ziekenhuis hoeft.
Geniet lekker van alle dingen thuis de kerstboom, je eigen bed, de hond en alle dingen die je gemist hebt.
Hoop dat je morgen lekker uit kunt slapen.
Succes met de verkoop van de bandjes.
Wens je heel veel beterschap O+ :*