Mijn dagje VIII

15-08-2013 om 22:10 uur Gesloten

Hier ben ik dan weer in een nieuw topic want andere is vol.

En heb super nieuws  ;)
Maar eerst iedereen voor de leuke kaartjes bedanken, was echt fijn ze te krijgen.
I love cards  O+
En ook voor alle steun die ik kreeg.

En nu dan het goede nieuws
IK BEN TERUG THUIS
Nog wel niet helemaal oke, en het is niet dat ik naar huis mocht omdat ik goed ben, maar omdat het infectiegevaar op de afdeling te groot werd. En ze bang waren ik een infectie zou opdoen. Dus wilde ze me er zo snel mogelijk weg hebben.
Wat ik wel snap.
En ik ben er super blij mee, terug in mijn eigen bedje slapen.
En nu wat proberen te recupereren van de zh opname.
En dan hopelijk snel terug wat proberen op te bouwen.
Maar dat is nog niet voor nu.

Nu eerst uitrusten
Slaap zacht  :z :z :z :z
Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
15-08-2013 om 22:13 uur

Wat fijn niks ligt toch zo lekker als je eigen bedje.
Nu maar rustig aan herstellen.
Stuur je snel weer een kaartje.
Heel veel beterschap. O+ :*

16-08-2013 om 07:29 uur

Fijn dat je weer in je eigen bedje kunt slapen.
Rustig aan weer een beetje opknappen.

16-08-2013 om 07:30 uur

Hoi Heidi,

Het is echt goed nieuws dat je weer thuis bent, fijn bij Bas.
Ik hoop dat je longen thuis verder herstellen en dat je veel plezier hebt van je stimulator.
Het wordt mooi weer de komende dagen, geniet ervan. Lekker buiten zitten.
Groetjes,

Kariboe

16-08-2013 om 09:40 uur

heidi,

Fijn dat je weer thuis bent.
Laat je lekker vertroetelen door je mama en papa en bas niet te vergeten

Kaart is al weer onderweg.
groetjes
petra

16-08-2013 om 17:16 uur

Wat fijn dat je thuis verder op mag knappen! Hoop dan ook dat het vanaf nu elke dag een beetje beter gaat!!

16-08-2013 om 23:02 uur

@HJ bedankt voor je mega kaart  :) was super om die hier aan te krijgen. En idd niets beter dan eigen bedje.
@ tessa ja idd nu ga ik voor beter worden, elke dag een beetje beter. Al heb ik er tot nu te nog niet veel van gemerkt  ;(, maar dat komt nog wel.
@ Kariboe ja idd fijn weer bij Bas hij laat me niet alleen En de stimulator werkt perfect  ;) en heb al genoten van het goede weer, al lukt het me nog niet om lang recht te blijven zitten, heb rap nood aan een zetel om in te liggen.
@ puckie (petra) dat laat ik zeker doen, ben je nu al op revalidatie? Stuur je me jou adres via pb? Kan ik kaartje terugsturen  ;)
@ maraikie ja is heel fijn, en ik hoop het ook dat het beetje per beetje beter gaat.

Vandaag slaap dagje gehouden alle eigenlijk niet echt een slaap dagje want heb nog wel wat gedaan.
In de voormiddag even langs ha geweest
Die verschoot toen ze me zag, ja die had me een paar dagen voor de opstoot gezien en dan nu.
En daar was wel wat verschil tussen, van een levendig niet te stoppen iemand naar iemand die met moeite kan blijven zitten  ;( ja dat ben ik, zitten en ik gaan nog niet zo goed samen.
Liggen gaat veel beter samen met mij  :@
Ja als ik eventjes zit dan trekt mijn gezicht wit weg, voel dat ook wel, word wat beverig en zweterig en dan wilt het zeggen dat ik lang genoeg gezeten heb en het tijd word dat ik me terug even neer leg.
Had i dus ook voor bij de ha, en dan moest ik nog langs de apotheek voor al mijn medicatie te gaan halen.
Maar het is me gelukt, gelukkig was mijn mama bij me, en dat ze me geholpen heeft.
Bij de apotheek keken er wel een aantal mensen raar, ik pakte mijn mama haar arm vast om zelf te kunnen stappen maar toch steun te hebben, en zag andere kijken, hun blik zegde genoeg.
Maar als ze nu eens goed keken dan zouden ze zien dat ik zuurstof gebruik, en niet zo goed kan lopen.
Maar daar keken ze niet naar, neen gewoon naar een meisje dat zo jong is en niet alleen kan stappen grrrr
Gelukkig was de apothekeres wel heel lief en vriendelijk en keek die niet zo raar naar mij.
Ze had denk ik wel wat medelijden, dat zag ik wel aan haar.
Vond het spijtig dat mijn apotheker met verlof is, hoop dat ze maandag terug open is.
Heb nu medicatie voorzien tot dinsdag of iets langer, van pilletjes kom ik wel even toe, maar aerosol niet zo lang. En ik hoop dat ze tegen dan weer open zijn.

Na mijn uitstapje, wat me heel wat energie gekost heeft heb ik rap iets gegeten en dan me even neergelegd en wat gerust.
Tot dat er een vriendin opdaagde  ;) was leuk maar wel vermoeiend
Daarna weer wat geslapen en dan was het weer eens tijd om te eten.
en na het eten de zetel in rusten, dus eigenlijk mijn dag bestaat uit rusten rusten en nog eens rusten
Maar dat zei mijn ha ook wel dat ik echt wel mijn rust moest nemen en niets mag forceren, dat het belangrijkste nu is dat ik voldoende rust.
En dat heb ik dan ook maar gedaan.
Al had ik deze namiddag veel zin om even langs de revalidatie te gaan en daar iets te gaan zeggen, maar had geen vervoer, en dat heb ik wel nodig, want zelf rijden lukt nog niet echt.

Ga nu eens terug wat rusten
slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

17-08-2013 om 16:51 uur

Had net alles getypt doet mijn computer raar en alles weg  ;(
Dan begin ik maar even opnieuw  ;)

Hier ben ik dus weer eens even  ;)
Het is weekend en goed weer en dat vind ik fijn

Vandaag is het hier buren feest  :)
We gaan barbecue doen, met alle buren  :)

Heb dus maar mijn voorzorgen genomen en ben lang in bed gebleven
De hele voormiddag en een stuk van de namiddag gerust  ;)
Ook wat geslapen, in de hoop ik deze avond iets langer kan opblijven dan anders

En ik hoop dat mijn lichaam en longskes het mij gunnen om deze avond te genieten
En mee plezier te maken met iedereen

Ben natuurlijk ook wat bang voor deze avond
niet dat er iets fout zou lopen neen dat niet
maar dat ze vragen gaan stellen, veel vragen, en ik heb daar geen zin in
Moet alles zelf eerst nog een plaatsje geven, wat er allemaal gebeurd is
Het begint nu pas echt goed door te dringen
al bessefte ik het in het ziekenhuis ook wel, nu pas komt de moment om er iets mee te doen
en het dus een plaatje te geven e er mee om te gaan
Ik hoop dus dat ze niet te veel vragen gaan stellen  ;)

Ik ga deze avond dus proberen te genieten en nog eens te genieten
En ik laat jullie deze avond of morgen iets weten
hangt er gewoon van af of ik deze avond nog de energie heb hier iets te schrijven

Een fijn weekend voor iedereen
geniet er maar van, ga ik ook doen
En ook van het mooie weer, hoop dat het bij jullie ook mooi weer is

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

17-08-2013 om 18:15 uur

k wens je een fijne avond, zonder al te veel vragen :)
Liefs

17-08-2013 om 18:46 uur

Heidi

Fijne avond.
En geniet er gewoon van.
knuffel
petra

17-08-2013 om 19:10 uur

Hoi Heidi,

Ik hoop dat je een fijne avond hebt.
Als ze vragen stellen kun je vertellen wat je wil vertellen. Dat je het er emotioneel nog moeilijk mee hebt en dat je het liever gezellig hebt met hen in plaats van vragen te beantwoorden kun je ook zeggen. Vaak voelen mensen zich verplicht te informeren en zo maak je het hen gemakkelijk.
Het weer is hier heerlijk (Noord-Brabant). We zijn veel buiten geweest met Floortje. Mijn dochtertje is voor het eerst naar het Scouting geweest en dat vond ze super leuk.
Groetjes,

Kariboe