4daagse nijmegen wandelen

03-02-2015 om 13:29 uur

Ik zit er over te twijfelen om toch nog de 4daagse te gaan wandelen. Heb het de afgelopen 5 jaar ook gedaan. Maar toen had ik nog geen diagnose.
Nu heb ik Astma en Bronchiactesieen. EN dat maakt het plaatje van het wandelen van vorig jaar wel duidelijk. Wordt wel moe, maar kon toch wel wandelen, en uiteindelijk was het de beste week van het jaar.
Nu heb ik spiriva en Relvar voor mijn longen om meer lucht te krijgen. Maar de vermoeidheid blijft toch wel, of ja is het geen vermoeidheid en zijn mijn ogen gewoon vervelend. Wie zal het zeggen.

Ik wil nu dus toch gaan wandelen tijdens de 4daagse. Het is dan 4 dagen 40 km.
De training zal natuurlijk wel belangrijk zijn voor de conditie en alles.

Ik heb alleen geen grens en dat maakt het lastig.

Login of registreer om te reageren
03-02-2015 om 18:38 uur

Misschien kun je in overleg met je longarts of lingverpleegkundige bekijken hoe je dit aan kunt pakken.

Login of registreer om te reageren
12-05-2016 om 14:27 uur

Ik heb allergieën astma dat houd in dat pollen, huisstofmijt, smog, dierenharen, vochtige broeierige lucht en zelfs in een partyhal de "mistmaker vloeistof" het mij behoorlijk lastig maken.
Maar met de Nijmeegse 4-daagse die ook ik loop onder het juk van broeierig vocht, stof en pollen blijven m,n blaren en slaaptekort gelukkig de boventoon voeren.
Voor die vervelende ogen, bij mij tranen ze of t lijkt t net of er luisjes over m'n wimpers lopen, heb ik van de huisarts Azelastin gekregen en dat werkt perfect. Tot nu 1 wk druppelen en 1 1/2 mnd geen last meer. Greetz.

Login of registreer om te reageren
22-06-2016 om 22:17 uur

Hoi Pcdewit, wat heb je besloten?
Ik ben als het goed is ook van de partij in Nijmegen.

Login of registreer om te reageren
11-01-2017 om 19:26 uur

Hoi PCdewit,

Als je het aan kunt die 4daagse en je wilt er voor trainen. Wat zegt die diagnose nog.
Als het lukt en je vind het leuk zou ik zeggen ga er voor.
Zelf kan ik het niet want ik loop 15min. Over 1km dus dan is 10uur wandelen ik dacht het niet

Login of registreer om te reageren