het warme weer en benauwd.

17-06-2007 om 11:31 uur

hoi,

wat doen jullie als het zo warm is? ik weet dan niet zo goed wat ik moet doen, doordat het dan zo benauwd is en ik het zelf ook benauwd heb. wat kan je dan aan die benauwdheid doen?

misschien kunnen we hier idee uitwisselen.

knuffels schorpioentje

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 11:53 uur

Hai Schorpioentje,

Echt vervelend, he, dat als het warmer wordt de benauwdheid toeneemt: heel herkenbaar! Boven de 25 graden neemt de benauwdheid en kortademigheid bij mij ook toe. Sinds vorig jaar, nadat ik een week opgenomen was geweest i.v.m. astma-aanval, heeft mijn man een airco aangeschaft. Dus als het te warm wordt dan verdwijn ik de airco in, wat heel erg scheelt! Verder vernevel ik een keer extra, tot nu toe gaat dat goed! Toen ik geen airco had, lag ik  als een dood vogeltje op de bank, adem te happen en te wachten tot de temperatuur zakte.

groetjes

Irene

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 12:20 uur

Hoi,

Hier in Nederland heb ik ook sneller last van de warmte,maar in Griekenland of Turkye niet.
Ik denk dat dit te maken heeft met de luchtvochtigheid,in Griekenland is het  wel l warm maar het is een droge warmte dat is wel anders,althans voor mezelf en mijn dochter dan.
Wij hebben daar nooit last van benauwdheid.
Ik weet niet hoe anderen dat ervaren.
Groetjes Yolanda :W :W

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 13:25 uur

alvast bedank voor jullie reacties.

ik hoop dat we hier wat tips kunnen uitwisselen. :Y zelf ga ik bijvoorbeeld heel lui :O zitten.

knuffels schorpioentje

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 16:16 uur

Fijn om te lezen Yolanda :)
Over een paar weekjes zit ik lekker een week op zee bij Griekenland!

Verder kan ik idd veel beter tegen de warmte als de luchtvochtigheid goed is...
Zo ben ik in Amerika in death valley geweest... warmste plek van Amerika.... 52 graden hadden wij het! En kon het goed hebben!

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 16:17 uur
Reactie op melanie

Fijn om te lezen Yolanda :)
Over een paar weekjes zit ik lekker een week op zee bij Griekenland!

Verder kan ik idd veel beter tegen de warmte als de luchtvochtigheid goed is...
Zo ben ik in Amerika in death valley geweest... warmste plek van Amerika.... 52 graden hadden wij het! En kon het goed hebben!

wow als je 52 graden leest denk je juist dat het slechter zou gaan maar fijn dat het goed ging.

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 16:19 uur

Ja klinkt gek.. maar heb liever dat dan 30 graden hier...

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 16:20 uur
Reactie op melanie

Ja klinkt gek.. maar heb liever dat dan 30 graden hier...

ja ik vind het hier al behoorlijk warm en benauwd terwijl de zomer nog niet eens begonnen is.

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 21:05 uur

Ik kan er ook echt niet tegen... het ging de afgelopen tijd dan ook echt slecht met mij...

Maar nu heb ik er nog steeds last van terwijl het niet meer zo heet is... meer mensen last van of ben ik weer es de enige?  :?

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 22:00 uur
Reactie op *J10e*

Ik kan er ook echt niet tegen... het ging de afgelopen tijd dan ook echt slecht met mij...

Maar nu heb ik er nog steeds last van terwijl het niet meer zo heet is... meer mensen last van of ben ik weer es de enige?  :?

Ik heb dat ook ben nu nog aan het bijkomen van de afgelopen weken  ;).
Ik ga op vakantie naar curacao daar was ik vorig jaar geveld door de hitte en was de eerste week ziek  ;(. Dit jaar denk ik sdat het ook weer zo zal gaan, hoop het niet natuurlijk.
Ik lig meestal ook als een dood vogeltje op de bank en heb een reactie vermogen van 50%. Iedereen in huis wordt dan kriegel van mij. ik weet dan niet waar ik verfrissing zoeken moet enloop dus de hele dag heen en weer.
Ijsjes eten lui op de bank liggen werkt tot nu toe een beetje als ik het heet heb

Login of registreer om te reageren
17-06-2007 om 21:29 uur

Voor mij is warm en droog weer juist wel fijn. Ik voel me dan stukken beter als wanneer het nat en vochtig is. Tis dan wel iets minder met de hooikoorts maar dat heb ik liever dan zo vol en benauwd zijn.

Login of registreer om te reageren