Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 mei 2013, 09:38:19
414630 aantal berichten in 14966 topics door 8785 geregistreerde leden
Nieuwste lid: inge1708
Longforum  |  Longforum Archief  |  2012  |  Juf Anne  |  Column 4: opname maal 2 « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3]
Auteur Topic: Column 4: opname maal 2  (gelezen 8774 keer)
Kuifje92

Geslacht: Vrouw

Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.

« Antwoord #40 Gepost op: 14 mei 2010, 21:52:41 »

Hey Anne, dat is schrikken zeg. Ik duim voor je dat je er niks vervelends aan over houdt! Goed naar je lichaam luisteren. Vervelend dat je nu weer meer last van de longen hebt. Heel veel sterkte ermee! Dikke knuffel xxx

Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetdrukken achter in je hart.
sarina

« Antwoord #41 Gepost op: 15 mei 2010, 15:52:59 »

Ojee wat rot een ongeluk! Wel fijn dat je er relatief goed uit bent gekomen.. Hoop dat de blauwe plekken en je benauwdheid spel wegtrekken!

Sterkte ermee  Thumbs
Kuifje92

« Antwoord #42 Gepost op: 18 mei 2010, 12:38:00 »

Hoi Anne,

Ik las weer een stukje over je in Spitsnieuws. Je wordt nog eens beroemd  Clown. Mooi stukje weer. Maar een 8 aanvallen op een dag, jeetje, schrik ik wel van.

Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetdrukken achter in je hart.
emsepems

pluk vandaag!

« Antwoord #43 Gepost op: 18 mei 2010, 12:59:57 »

http://blog.spitsnet.nl/2010/05/18/astma-voor-50-000-levensbedreigend/

mooi stukje jufAnne!
Juf Anne

Ik heb astma, astma is niet wie ik ben!

« Antwoord #44 Gepost op: 19 mei 2010, 22:01:54 »

De uitzending staat inmiddels wel op uitzending gemist voor de mensen die het nog niet gezien hebben of het terug willen zien :-).

Inmiddels weer gestart met een prednisonkuur omdat mijn longen door de klap weer ontregeld zijn. LA hoorde me piepen door de telefoon dus de conclusie was snel getrokken. Hoop nu wel dat de kuur snel zijn werk doet ...
bioloogje

« Antwoord #45 Gepost op: 19 mei 2010, 22:36:42 »

Hey juf anne,

ai weer een kuur! heel veel beterschap!
hopelijk gaat het vanaf nu weer een hele tijd goed!

trouwens die uitzending kan ik niet vinden  Confused . Zou je misschien een link hier willen plaatsen?

dankjewel!

groetjes bioloogje

Always look on the bright side of life! Always look on the light side of life! - Monty Python
Juf Anne

« Antwoord #46 Gepost op: 19 mei 2010, 22:41:16 »

http://www.avro.nl/web/avro_gezond/bnersindezorg2.aspx

als het goed is kun je de uitzending hier vinden ...
bioloogje

« Antwoord #47 Gepost op: 20 mei 2010, 18:34:32 »

Hey Anne,

bedankt voor de link! Heb gisteren de 2 afleveringen gekeken. Ben wel onder de indruk van de eerste aflevering, waar je in voor komt. Ik weet dat je ernstige allergische astma hebt dat verre van stabiel is. Maar een kijkje in je dagelijkse leven, laat je meer zien hoeveel invloed het heeft en dat je er zo goed mee om gaat! Heel tof dat je er zo open over bent en zo actief bezig bent met het astmafonds  Yes

groetjes bioloogje

Always look on the bright side of life! Always look on the light side of life! - Monty Python
trijnko
Global Moderator

Geslacht: Man

Blijf stilstaan bij het feit dat je gelukkig bent

« Antwoord #48 Gepost op: 20 mei 2010, 19:58:03 »

Anne,

Ik kreeg vandaag een brief van het Astmafonds met een brochure van jou erbij. Best wel apart.

Angst is maar voor even, spijt is voor altijd
Sien

Music was my first love, and it will be my last

« Antwoord #49 Gepost op: 20 mei 2010, 20:00:45 »

Hé Anne,
nu zag ik je ook al in de astmafondsreclamefilmpjes  Yes jij wordt nog een BN!
Ik vind je overigens een hele goeie ambassadrice voor mensen met ernstig astma, zoals jij naar het leven kijkt, daar houd ik van. Je bent eerlijk en weet hoe je voor jezelf moet zorgen  Thumbs
Voorbeeld voor iedereen!

liefs,
Sien

If I fail, if I succeed, at least I'll live as I believe!
Evi.

« Antwoord #50 Gepost op: 20 mei 2010, 21:42:36 »

Ik vind je overigens een hele goeie ambassadrice voor mensen met ernstig astma, zoals jij naar het leven kijkt, daar houd ik van. Je bent eerlijk en weet hoe je voor jezelf moet zorgen  Thumbs
Voorbeeld voor iedereen!
Daar sluit ik mij helemaal bij aan.
Kuifje92

« Antwoord #51 Gepost op: 20 mei 2010, 21:59:31 »

Anne,

Ik kreeg vandaag een brief van het Astmafonds met een brochure van jou erbij. Best wel apart.

Ik heb hem vandaag ook ontvangen. Ik moet wel zeggen dat, nu ik een beeld heb van de persoon op de brochure, het toch een stuk meer zegt dan een onbekend persoon. Anne, dapper van je dat je overal aan mee doet!

Tical

« Antwoord #52 Gepost op: 21 mei 2010, 17:03:29 »

Petje af, Juf Anne!  Thumbs Naar mijn smaak pak je het op precies de juiste manier aan.

Zelfverzekerd maakte je duidelijk welke invloed jouw ernstig astma op je dagelijks leven heeft. Vooral het delegeren van het brood smeren vond ik ijzersterk! Yes
Juf Anne

« Antwoord #53 Gepost op: 23 mei 2010, 22:52:13 »

Bedankt voor de lieve berichtjes ... ik hoop elke keer weer dat ik het verhaal duidelijk kan overbrengen en dat mensen een goed beeld krijgen van hoe het is zonder dat het zielig gemaakt wordt.

Helaas hebben mijn longen door het ongeluk toch een behoorlijke klap gehad en helpt de prednison en het vernevelen niet genoeg. Ben vandaag gestart met AB en ga dinsdag maar weer in overleg met de LA. Hoe kunnen we zorgen dat mijn longen weer rustig en schoon worden?

Afgelopen do ook eindelijk mijn gele racemonster weer gezien ... en ik schrok toch wel even. In mijn hoofd was de schade aan mijn autootje iets minder, maar werd nu toch geconfronteerd met veel meer schade. Hoe moeilijk ook, ik had het nodig om mijn auto te zien om verwondingen te kunnen verklaren en het geheel af te kunnen sluiten.

Hier een foto van mijn gele racemonster :-(

Jippie

« Antwoord #54 Gepost op: 24 mei 2010, 07:50:47 »

Ik lees het nu pas! Het is een wonder dat jullie er zo uit zijn gekomen zeg!!!! Heel veel sterkte met het verwerken en veel beterschap!!! Ik hoop dat de meds snel goed gaan aanslaan!
Mir

« Antwoord #55 Gepost op: 24 mei 2010, 08:09:52 »

Ook ik lees nu pas over het ongeluk. Wat een balen dat je er zoveel benauwdheid, kneuzingen e.d. aan over hebt gehouden. Hoewel... als ik het wrak zo zie; had het nog veel erger kunnen aflopen met jullie.

Heb de eerste uitzending van BN'ers in de zorg gemist; bij de tweede viel ik er al zappend midden in.
Kreeg deze week ook een brief van het Astmafonds met verzoek om extra donaties (dus buiten de gewonen lidmaatschapskosten). Zag jouw foto en verhaal er ook in staan. Goed dat je aan deze campagne mee hebt gewerkt Thumbs
Sien

Music was my first love, and it will be my last

« Antwoord #56 Gepost op: 24 mei 2010, 09:35:50 »

jeetje, arm autootje  Sad
gelukkig ben jij er min of meer heelhuids uitgekomen...
Ik hoop dat de ab zijn werk doet en dat je je snel beter voelt!!

Veel beterschap!

If I fail, if I succeed, at least I'll live as I believe!
HJ

« Antwoord #57 Gepost op: 24 mei 2010, 09:42:42 »

Dat ziet er heftig uit Confused
Fijn dat jullie niet ernstig gewond waren. Yes
Vervelend dat je longen toch een behoorlijk klap hebben gehad. Hopelijk helpt de ab voldoende en knap je snel weer op.
Heel veel beterschap gewenst. Kiss

Ik ben wie ik ben, je kunt me niet zomaar veranderen
Evi.

« Antwoord #58 Gepost op: 26 mei 2010, 08:05:28 »

Anne jij brengt het echt niet zielig over! Integendeel... sommigen minder leuke dingen mogen ook gezegd worden toch? Fijn dat je het even van je af kunt schrijven en met ons wilt delen.
Schrok wel van die foto's zeg! Had niet verwacht dat dat jouw auto zou zijn. Wat heb je dan nog 'geluk' gehad eigenlijk...

Hoe was het gister bij de LA?
Pagina's: 1 2 [3]
Longforum  |  Longforum Archief  |  2012  |  Juf Anne  |  Column 4: opname maal 2 « vorige volgende »
    Ga naar: