Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
9 september 2010, 06:04:48
270037 aantal berichten in 9404 topics door 4424 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Willemien
Longforum  |  Longen  |  Blogs, columns en dagboeken  |  Irisdw  |  Stukjes uit mijn wereld. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7
Auteur Topic: Stukjes uit mijn wereld.  (gelezen 3409 keer)
emsepems

Geslacht: Vrouw

pluk vandaag!

« Antwoord #40 Gepost op: 26 juli 2010, 20:43:46 »

he iris, superleuke fiets. t is zo leuk op zoiets te kopen he

he, misschien wat 'zeurderig', maar heb je ook aan je astma gedacht? misschien is een lichte fiets fijn, een met versnellingen, fietst de fiets zwaar voor je of licht.... allemaal belangrijk als je benauwd bent
he, heel veel fietsplezier!
HJ

« Antwoord #41 Gepost op: 26 juli 2010, 20:45:57 »

Vervelend dat een niet zo leuke brief een einde maakte aan een leuke vakantiedag.
Succes bij de ha morgen.
Veel plezier met het kopen van fiets en computer. Succes met in elkaar sleutelen van je fiets. Clown
Heel veel fietsplezier gewenst.

Ik ben wie ik ben, je kunt me niet zomaar veranderen
Irisdw
Global Moderator

« Antwoord #42 Gepost op: 26 juli 2010, 22:02:28 »

Dus jij gaat morgen een fiets in elkaar sleutelen?
Ik ga het wel proberen! Vind dat sleutelen altijd erg leuk maar ik denk dat ik wel de hulp van me vader hard nodig zal hebben!
he iris, superleuke fiets. t is zo leuk op zoiets te kopen he

he, misschien wat 'zeurderig', maar heb je ook aan je astma gedacht? misschien is een lichte fiets fijn, een met versnellingen, fietst de fiets zwaar voor je of licht.... allemaal belangrijk als je benauwd bent
he, heel veel fietsplezier!
Oei daar heb je een goed punt Ems! Nee ik heb eerlijk gezegd daar niet aan gedacht Embarrassed
Het is wel heel even door mn hoofd geschoten dat ik wel versnellingen nodig heb als ik weer eens zoveel zou moeten fietsen als op vakantie. Toen waren de versnellingen echt mn redding (geluk bij een ongeluk dat me eigen fiets stuk was gegaan voor vakantie). Gelukkig gebruik ik mn fiets vooral in de stad maar lange ritten bijv naar het strand zullen niet gaan op een fiets zonder versnellingen (ivm de duinen) maar sowieso was die afstand al te lang. Stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht! Pfff ik wist dat je met astma op veel moest letten maar zoveel had ik niet gedacht want je hebt idd helemaal gelijk Embarrassed

when life gives you a hunderd reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile <3
sunxshine

« Antwoord #43 Gepost op: 27 juli 2010, 09:54:09 »

Oei daar heb je een goed punt Ems! Nee ik heb eerlijk gezegd daar niet aan gedacht Embarrassed
Het is wel heel even door mn hoofd geschoten dat ik wel versnellingen nodig heb als ik weer eens zoveel zou moeten fietsen als op vakantie. Toen waren de versnellingen echt mn redding (geluk bij een ongeluk dat me eigen fiets stuk was gegaan voor vakantie). Gelukkig gebruik ik mn fiets vooral in de stad maar lange ritten bijv naar het strand zullen niet gaan op een fiets zonder versnellingen (ivm de duinen) maar sowieso was die afstand al te lang. Stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht! Pfff ik wist dat je met astma op veel moest letten maar zoveel had ik niet gedacht want je hebt idd helemaal gelijk Embarrassed

Je hebt nu wel een goede rede om lekker bij iemand achterop te gaan zitten.  Tongue

Liefde is als Sinterklaas, je moet erin geloven anders wordt het niks
sarina

« Antwoord #44 Gepost op: 27 juli 2010, 11:50:04 »

Wat leuk dat je hier schrijft Iris!!
Heeeel veel succes vandaag bij de huisarts, en veel plezier met je fiets en het spel!  Heart
Irisdw
Global Moderator

« Antwoord #45 Gepost op: 27 juli 2010, 15:17:24 »

Hallo allemaal!

Vannacht kon ik eerst niet slapen omdat ik veeel te benauwd was. maar waarschijnlijk weet ik de oorzaak al. Ik heb gisteren namelijk chips gegeten met paprika-extract (ben allergisch voor paprika).
Ik kon het niet laten en dacht dat het wel zou meevallen want dat paprika-extract zat alleen in de kleurstof van de chips!
Nouja niet dus. Ik merkte het meteen savonds. Maar weer wat geleerd. Smiley

Maar na die benauwde nacht was het vanochtend dan zover hoor, als een klein kind heb ik uitgekeken naar deze dag haha.
Best wel dom maar wat maakt het uit? Smiley Dus vanochtend met me zusje de auto in en op naar de winkel.
We waren er rond openingstijd zodat de aanbiedingen niet voor onze neus al op zouden zijn.
M'n zusje en ik liepen meteen naar de achterkant van de winkel waar de Nintendo's staan.
Meteen de bijbehorende accessoires gepakt en samen nog 2 leuke spelletjes gezocht.
Later mochten we van mn moeder nog 1 spelletje uitzoeken!  Cheer Superleuk!

En toen vonden we mijn toekomstige fiets! In het echt was ie nog mooier dan ik had gedacht! Ik heb er in de winkel al even op gezeten en daarna zijn we een bestelafspraak gaan maken. Donderdag word ie bezorgd! En dan moet ik hem nog even in elkaar zetten (met wat hulp haha).

Thuis hebben mijn zusje en ik natuurlijk meteen de spelcomputers uitgepakt en konden we al direct spelen! zo leuk!  Cheer

Verder moest ik vanmiddag ook naar de huisarts. Superzenuwachtig was ik natuurlijk weer van te voren.
Die zenuwen waren helemaal nergens voor nodig want gelukkig was ze dit keer heel aardig en het was een heel kort bezoekje.
Ze heeft even naar me keel gekeken en het was nog niet erg genoeg voor nog een keer ab (gelukkig maar! want ben er net een week vanaf). We wilden even een check voordat we op vakantie gaan want anders moeten we misschien in Griekenland naar een dokter en dat is natuurlijk ook niets.
Ik hoef ook geen ab mee als reserve en het enige wat ik kon doen is hopen dat ik niet zieker zal worden nu (en natuurlijk veel koude dingen drinken etc.)
Ik vond het wel heel aardig dat ze daarna ook nog vroeg naar mn astma.
Ik heb meteen ook eventjes mijn medicijnvoorraad aangevuld dus met een flinke voorraad kon ik weer naar huis.

Zooo en nu ga ik weer lekker verder op de Nintendo!

Lieefs

when life gives you a hunderd reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile <3
HJ

« Antwoord #46 Gepost op: 27 juli 2010, 16:40:16 »

Fijn dat de ha tevreden was en je niet opnieuw ab hoeft. Hopelijk word je niet zieker en kun  je lekker gaan genieten op vakantie. Cool
Veel computerplezier.
Succes met de fiets in elkaar sleutelen als donderdag arriveert. Yes

Anna Maria

« Antwoord #47 Gepost op: 27 juli 2010, 17:30:11 »

Hoi Iris,

Wat schrijf jij een leuke stukjes. Vind het erg leuk om ze te lezen. Hoop dat je veel plezier hebt van je fiets.

Groetjes,

Annette
sunxshine

« Antwoord #48 Gepost op: 27 juli 2010, 23:52:22 »

Hee Iris!

Hoe bevalt je nieuwe nintendo? Ik ken me niks anders bedenken dan dat hij goed bevalt, maar oke. Wel echt super handig met vakanties enzo, misschien dat ik er ook maar een moet gaan aanschaffen. De nieuwste is toch een dsi, zo een met een camera erin enzovoort? Ik moet me er maar eens even in gaan verdiepen. Wink

sarina

« Antwoord #49 Gepost op: 28 juli 2010, 23:55:51 »

Wat fijn dat je huisarts zo lief was zeg! Hopelijk wordt je keel wel beter en kan je op vakantie zonder ab! Al zou een kuurtje meenemen misschien ook toch niet zo verkeerd zijn.... Heel veel plezier op vakantie, geniet ervan!!
Irisdw
Global Moderator

« Antwoord #50 Gepost op: 29 juli 2010, 06:46:59 »

Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie reacties! Vind ik erg leuk om te lezen Smiley

Vandaag wordt mijn fiets bezorgd! Ik mag hem dan nog niet in elkaar zetten maar ga al wel stiekem in de doos kijken als ie er is  Hypocrite
Gisteren heb ik ook een fietskrat voor op de voordrager gekocht  Cheer
Ik moest gisteren eigenlijk ook nog wat andere spulletjes hebben in de stad maar kon niet slagen.
Gelukkig was ik dus voor dat fietskrat wel geslaagd! Ik kijk nu al uit naar de keren dat ik kan gaan fietsen op mijn nieuwe fiets en geen tas meer op me schouder hoef te hebben! Die kan ik dan gewoon in het krat leggen en dan hoef ik hem niet meer op mijn schouder. Ideaal!

Een kort rondje in de stad dus gisteren. Ik was er samen met mijn vriendje heen op de scooter (ik bij hem achterop) omdat ik nog steeds geen fiets heb en hij geen buskaart Clown
We waren niet zolang in de stad geweest, hooguit een uurtje, maar pfoeeeeee ik was kápot toen ik thuis kwam. Ik stortte helemaal in, zo moe was ik!
Maar hoe komt dat nou? hoe kan dat? Ik heb niet hoeven fietsen, werd naar de stad gebracht, ik heb een kort rondje gelopen en we waren al snel weer thuis.
Waar blijft die energie?

Omdat ik vandaag ook weer behoorlijk benauwd ben, doe ik maar lekker rustig aan vandaag. Ik moet toch thuisblijven ivm de levering van mijn fiets dus vandaag wordt een dagje met computeren, bankhangen en nintendoën.
Ik ben zoo blij met mn nintendo! Het is echt supergezellig om samen met mijn zusje spelletjes te doen. hihi dat word nog leuk op reis naar vakantie!

Ohja, vandaag moet ik ook eventjes een paklijst maken voor wat er allemaal meemoet naar Griekenland  Cheer
Ik ga nog geen dingen inpakken of klaarleggen maar een lijst maken is wel handig.
Verder nog even me beste vriendin mailen die op vakantie is en dan zijn de klusjes voor vandaag wel op Tongue

Wow ik kom er ineens achter dat het morgen al de dag is dat ik de uitslag van mijn Engelse examen krijg! SPANNEND! Ik hoop zo dat ik geslaagd ben! morgen al, pfoeeeeee!

Lieefs.

HJ

« Antwoord #51 Gepost op: 29 juli 2010, 12:58:46 »

Spannend kan me voorstellen dat je al even in de doos wil kijken als hij er is. Clown
Laat het mooie fietsweer nu maar komen Yes
We horen het wel of je geslaagd bent voor Engels, succes met wachten.

Irisdw
Global Moderator

« Antwoord #52 Gepost op: 30 juli 2010, 11:32:11 »

hoi allemaal!

Vanochtend was ik om 7u al klaarwakker, vandaag namelijk de uitslagen van mijn CAE examens.
Dat zijn Engelse examens die ik moest afleggen omdat ik tweetalig VWO doe,
de examens waren in Amsterdam en je word op allemaal verschillende dingen getest: writing, listening, speaking, Use of English en Reading.
Als ik slaag voor deze examens dan krijg ik een extra diploma en kan ik bijvoorbeeld in het buitenland studeren als ik dat zou willen.
Tijdens de examens was ik natuurlijk superzenuwachtig! het is niet niets!

Nou eindelijk na 6 weken wachten dan de uitslag. Ik dacht eerst dat de uitslagen om 9u op de site zouden staan maar dat bleek om 11u te zijn. pfff wat was ik zenuwachtig. Als om 11u ook nog bleek dat de site het niet deed had ik zelfs mijn zusje bloednerveus gemaakt.

Eindelijk om half 12 kwam ik dan de site in, en er stond als enige: your result C
Nou ben ik niet helemaal thuis in die letters maar naar mijn weten was C dan net aan geslaagd, maar daar durfde ik niet helemaal vanuit te gaan.
Gelukkig kon ik ergens de details vinden over hoe ik alles had gedaan. Daar stonden ook de groepen.
De cijfers lopen dus van A t/m E. D en E is gezakt, ABC is geslaagd.
De groep C liep van 60 tot 74 van de 100 punten. En ik had 74 punten!  Cheer
Ik had dus bijna B gehad!
Mijn beste vriendin is ook geslaagd.

Ik ben echt SUPERBLIJ! Cheer Cheer ik heb er zoo lang op moeten wachten en twijfelde zo verschrikkelijk of ik het wel goed gemaakt had maar het is me gelukt! Ik ben gewoon GESLAAGD!

Nou ik ga vandaag denk ik maar taart bakken. haha. Daar heb ik nou echt zin in!
Verder heb ik een erg grote to-dolist want ik moet dit weekend werken en maandagochtend vroeg gaan we al vliegen, dus moet ook inpakken enzo. Druk druk druk maar ik kan met een fijn gevoel me vakantie in omdat ik een extra diploma op zak heb straks!

Lieefs

HJ

« Antwoord #53 Gepost op: 30 juli 2010, 11:51:27 »

Gefeliciteerd Cheer
Kan me voorstellen dat je zin hebt in taart je toch ook iets te vieren niet. Hypocrite
Succes met je vakantie voorbereidingen

Janess
Schrijver

« Antwoord #54 Gepost op: 30 juli 2010, 13:19:51 »

Gefeliciflapstaaaart  Cheer
Evi.v

« Antwoord #55 Gepost op: 30 juli 2010, 18:20:46 »

Gefeliciteerd Iris! Cheer
Irisdw
Global Moderator

« Antwoord #56 Gepost op: 31 juli 2010, 13:45:22 »

Hoi allemaal!

Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven dat ik nou gewoon geslaagd ben hoor! Smiley Al vanaf de eerste klas weet je dat je dit examen een paar jaar later moet gaan maken. Ik heb 4 jaar lang niet goed Engels gehad omdat de leraren steeds weer overspannen raakten. De laatste 6 weken van de 4e klas zijn we toen door een heel erg goede Engelse leraar klaargestoomd voor dit examen en nou heb ik het gewoon gehaald!  Cheer

Gisteren had ik appeltaart gebakken en hij was best goed gelukt! Vooral erg lekker haha.
's Avonds ging ik met mijn ouders en zusje naar het strand om daar wat te gaan eten. Ter ere van mijn slagen en ter ere van hun begin van de vakantie. Het was heel erg lekker op het strand! me zusje en ik hebben ook heel erg lol gehad op het strand door elkaar in te gaan graven haha.

Vandaag en morgen moet ik werken. Ik heb er niet zo'n zin in omdat er waarschijnlijk weer heel veel Spaans zal worden gesproken. (Dit keer is er een andere Spaanstalige collega Tongue)
Maar zoals altijd zal het heus wel meevallen en de invaller die dit weekend komt is gelukkig wel heel aardig Smiley

Vanavond ga ik ook samen met mijn vriendje vieren dat we een jaar samen zijn! Eigenlijk zijn we maandag precies een jaar samen maar omdat ik maandag al om 6.00u in het vliegtuig naar Griekenland zit vieren we het vandaag. Vandaag heb ik dus de kadootjes voor hem afgemaakt en alvast kleren klaargelegd voor vakantie. Smiley

Maandag vertrek ik dan voor 3 weken naar het zonnige Griekenland!  Cheer We moeten om 1.45u op omdat we heel vroeg van te voren aanwezig moeten zijn op 't vliegveld. Om 6.00u gaan we dan vliegen Smiley
Ik heb heel erg veel zin in de vakantie! het word heel erg leuk!
Maar ik zie er wel een beetje tegenop dat ik mijn vriendje zo lang moet missen.
Gelukkig hebben we na de vakantie nog alle tijd om het in te halen  Cheer

Lieefs.

HJ

« Antwoord #57 Gepost op: 31 juli 2010, 16:41:13 »

Fijn dat je er ondanks slecht engels en later een snelcursus Tongue voor geslaagd bent.
Alvast gefeliciteerd voor maandag.
Alvast een hele fijne vakantie gewenst. Cool

Irisdw
Global Moderator

« Antwoord #58 Gepost op: 1 augustus 2010, 20:17:02 »

Hoi iedereen,
Vandaag mijn allerlaatste berichtje voor een vrij lange tijd.
Vannacht vertrek ik namelijk naar Griekenland en dan ben ik er 3 weken niet! Shocked

Ik moet vannacht om 1.45u op, dan komt om 2.45u de taxi (of iets eerder) die ons naar het vliegveld brengt en om 6.00u vertrekt ons vliegtuig dan.
We doen er 6uur over omdat we een tussenlanding maken. Normaal is het een reis van 3 uur.

Ik heb er heel erg zin in!  *O*Altijd is het toch wel weer spannend en ik kijk nu al naar de vliegreis uit!
Dat is altijd zo leuk, zo inchecken en vliegen enzo hihi.

Tussendoor hoop ik dat ik wel een keertje naar een internetcafé kan maar ik denk niet dat ik dan tijd genoeg heb om hier iets te posten.

Dus mijn volgende berichtje zal waarschijnlijk pas weer over 3 weken zijn!

Tot dan!

Lieefs.

sunxshine

« Antwoord #59 Gepost op: 1 augustus 2010, 20:20:16 »

Iris, heeeel veeeel plezier op vakantie! Geniet ervan meid, lekker uitrusten.
Ik zal je verhalen gaan missen. Wink

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7
Longforum  |  Longen  |  Blogs, columns en dagboeken  |  Irisdw  |  Stukjes uit mijn wereld. « vorige volgende »
    Ga naar: