yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 10 december 2008, 20:19:19 » |
|
Lucas is opgenomen in het ziekenhuis hij is wel weer lekker aan het spelen en niet meer sloom ze houden hem te observatie me man is bij hem omdat ik niet zo goed kan slapen in het ziekenhuis voel me opgesloten morgen mag ie denk ik weer naar huis hij heeft nu wel wat gedronken en medicijnen genomen
bij ventolin nemen wil die niet hij gaat huilen wat we ook doen het lukt niet
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 10 december 2008, 20:20:41 » |
|
Heel veel sterkte met Lucas. Ik hoop dat hij snel opknapt en dat hij snel weer naar huis kan.
Denk aan jezef en neem ook de rust...
|
|
|
|
|
|
Als moeders over de hele wereld hoef je maar één taal te spreken.... En dat is de taal van het hart.
|
|
|
GerdaLouise
Geslacht:
Even stilstaan is vaak een hele vooruitgang
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 10 december 2008, 20:22:16 » |
|
He jeetje wat naar dat hij opgenomen is. Maar zo zie je dat je moedergevoel toch goed zat!
Hopelijk mag hij morgen alweer lekker naar huis en knapt hij snel op. Beterschap en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
groetjes van Gerda
|
|
|
|
|
|
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste dat er is
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 10 december 2008, 20:59:17 » |
|
Ja dat hoop ik ook mijn moedergevoel was zeker goed ik ga morgen ochtend wel weer naar hem toe ik mis me mannetjes vreselijk
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 11 december 2008, 08:42:38 » |
|
Lucas mag mischien vandaag weer naar huis hij moest wel in islolatie want hij heeft ook een rs viurs dat betekent dat ie zijn kamer niet af mag en wij mogen alleen van zijn kamer af om naar huis te mogen dus dat is naar
verder heeft ie goed geslapen ik had me man even aan de telefoon hij is wel twee keer wakker gemaakt voor de satutatie en zijn ab me man heeft minder geslapen die lag op een opklapbedje arme man maar even lekker extra verwennen vandaag
ik hoop dat ik me twee mannetjes snel terug zie ik moet thuis blijven want ik krijg jeugdformaat voor me dochter die vertoont erge pubber gedrag en krijg ik hulp van erge goede hulp want de relatie tussen ons is erg goed nu
als lucas thuis is meld ik dat wel even
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamamar
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 11 december 2008, 10:34:21 » |
|
nou hopelijik komt hij vandaag thuis!
En ik hoop ook voor je dat hij snel door heeft dat de Ventolin verlichting geeft. Hier is het ook niet makkelijk gegaan.. maar op een bepaald moment ging hij er zelf naar vragen. Soms liep ik wel de halve ochtend met de puffer achter hem aan om t zo vriendelijk mogelijk te puffen, haha! Volgens de vervangende huisarts moest ik hem grijpen en t masker diep in z'n gezicht drukken, dan wist hij wel wie de baas was! Hij wilde het wel even voordoen... Ik weet niet of als het echt heel hard nodig is andere vriendelijke maatregelen zijn, wij hadden het geluk dat we het redelijk rustig konden opbouwen.
Nou, sterkte met je mannetje, en succes met je dochter! Fijn dat de band nu beter is tussen jou en haar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerdaLouise
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 11 december 2008, 10:54:19 » |
|
Ik hoop dat je je mannen vandaag weer thuis krijgt!!
Wij hebben toen Louise 14 maanden was het puffen tuuttuut genoemd en dan deden we dit eerst (zonder de puf in te drukken) bij papa, bij opa en daarna bij Louise en dan dus tot 10 tellen. We maakten er een spelletje van en dat werkte goed. Het is zelfs zo dat het puffen nu nog vaak tuuttuut genoemd wordt terwijl Louise al ruim 6 jaar is hihi.
succes!!
groetjes van Gerda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 11 december 2008, 11:01:39 » |
|
Gerda de tip van tuut tuut gaan we proberen wij maken er dan tapooo van want dat roept lucas de hele dag als ie met zijn autootjes speelt. Ze zijn nog niet thuis ik zit met smart te wachten op mijn lieve mannetjes
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerdaLouise
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 11 december 2008, 16:16:33 » |
|
Hoi Jolanda, is er al meer nieuws of Lucas thuis is of naar huis mag?
groetjes van Gerda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 11 december 2008, 20:10:02 » |
|
Lucas is vanmorgen rond half 12 thuis gekomen hij hoest nog wel behoorlijk maar verder wel veel praatjes eten heeft ie vanavond niet gedaan wel wou die een toetje verders drinkt ie wel goed Lucas ligt nu heerlijk te slapen rond tien uur vanavond krijgt ie zijn ab en neusdruppels weer
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karin777
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 11 december 2008, 21:30:34 » |
|
Beste Jolanda,
Fijn dat Lucas weer naar huis mag! Ook het RS-virus dus. Nou hier ook hoor! Zie topic "Erg Benauwd"
Groetjes Karin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 12 december 2008, 08:28:13 » |
|
We zijn goed de nacht doorgekomen Lucas hoest nog wel heel erg maar niet benauwd meer de ab gaat heel goed nu. Ik heb maandag weer een afspraak met de ka dan hoor ik verder
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
caro
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 12 december 2008, 10:03:41 » |
|
Succes verder en heerlijk dat hij weer thuis is.
Caro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 15 december 2008, 10:13:46 » |
|
Hoi Even een update over lucas hier gaat het een stuk beter hij is niet meer benauwd geweest hij hoest nog wel behoorlijk en is vekouden eten gaat nog niet zo goed maar dat kan ook een fase zijn drinken gaat veel beter en vandaag de laaste ab straks om half twaal een afspraak bij de ka ben benieuwd wat ze gaat zeggen
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tessa22
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 15 december 2008, 10:26:08 » |
|
Gelukkig dat het beter gaat. Succes bij de KA
|
|
|
|
|
|
Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 15 december 2008, 13:18:42 » |
|
Ben weer terug van de ka wel een vergissing had een belafspraak en geen afspraak om te komen maar goed lucas is wel even helemaal nagekeken door de ka zijn longen klinken nog wel goed maar als ie benauwd is wel de ventolin gebruiken en als dat niet helpt terug komen
verder heb ik nu op 3 febr een afspraak met de ka
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GerdaLouise
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 15 december 2008, 13:37:13 » |
|
Heej wat fijn dat alles goed was en vooral goed klonk!! Nu blijft dat hopelijk heeeeel lang zo  groetjes van Gerda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Berlinde
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 15 december 2008, 19:31:06 » |
|
nou fijn om te horen  hopelijk blijft het heel lang zo goed gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yofoda
Geslacht:
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 26 december 2008, 10:20:09 » |
|
Gisteren hebben we heerlijk gegeten bij me schoonouders lucas heeft om zes uur gegeten en om zeven uur naar bed heerlijk geslapen bij opa en oma. toen we lucas wakker maakte omdat we weer naar huis gingen was ie wel weer behoorlijk aan het hoesten thuisgekomen lucas lekker in zijn eigen bedje gelegt en half uurtje later had ie heel erg gespugt door het hoesten
bedje schoongemaakt gelukkig ging ie daarna weer heerlijk slapen maar dat hoesten zo zielig het is ook alleen maar snachts als ie in bed ligt nu is ie heerlijk aan het spelen niks aan de hand verder
groetjes jolanda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|