Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
9 september 2010, 10:53:09
270056 aantal berichten in 9405 topics door 4425 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Mar8
Longforum  |  Astma  |  Astma en kinderen  |  Laura #2 « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]
Auteur Topic: Laura #2  (gelezen 9541 keer)
Rianne

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #140 Gepost op: 15 juni 2010, 11:24:17 »

Er is meer nieuws maar dat vertel ik nog niet.
Inmiddels zijn de neusamandelen van Laura verwijderd en hebben we een paar dagen van een snotvrije neus mogen genieten.
Laura is ondertussen weer verkouden en had gisteren de hele dag 40,6 zelfs met een zetpil kwamde koorts niet onder de 39.
Nu gaat het iets beter.
Wat eten betreft: er is nog niets verandert en dat verwacht ik ook niet.

De rest horen jullie nog wel.

Als moeders over de hele wereld hoef je maar één taal te spreken....
En dat is de taal van het hart.
GerdaLouise

Even stilstaan is vaak een hele vooruitgang

« Antwoord #141 Gepost op: 15 juni 2010, 13:11:56 »

Nou Rianne, je maakt me nieuwschierig  Cheesy

Wat fijn dat jullie een paar dagen snotvrij geweest zijn, wel balen dat ze nu weer verkouden is met koorts enzo. Hoe zijn jullie verder met het eten bezig, al in Nijmegen??

groetjes van Gerda

Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste dat er is
sammytjhuu
Global Moderator

Do we pay a price for every moment we enjoy?

« Antwoord #142 Gepost op: 15 juni 2010, 17:04:35 »

@Rianne, ik wacht rustig af Wink
maar ben net als gerda wel erg nieuwsgierig haha Wink

Mijn Astmafonds collecte
Als ik de grenzen goed aangeef, hoef ik geen muren te bouwen. Om vervolgens de muren af te moeten breken en de grenzen te verleggen...
Rianne

« Antwoord #143 Gepost op: 16 juni 2010, 10:22:34 »

Nog niet iedereen die op de hoogte hoort te zijn was op de hoogte.Gisteren maar even een mailtje naar familie gestuurd:

Laura wordt op 5 juli opgenomen in Nijmegen.Dan gaat ze starten met de eetbehandeling.
Het is geen ziekenhuis maar een woonunit op het terrei van de Winckelsteegh.Hier zitten 3 groepjes kinderen in met eetproblemen.
Laura komt dus in een klein gezinnetje terecht.
Afgelopen maandag zijn haar behandelaar en persoonlijk begeleider geweest om kennis te maken.

Nog 2,5 week...dan is het zover...elke vrijdag halen we Laura weer op en op zondagmiddag brengen we haar weer terug....

We zijn erg blij dat er wat aan Laura haar probleem gedaan wordt, dat we niet meer hoeven te wachten...maar het zal wel moeilijk worden.

ireen

« Antwoord #144 Gepost op: 16 juni 2010, 11:21:40 »

rianne, aan de ene kant wat fijn dat er eindelijk wat aan het probleem gedaan wordt en dat ze nu in Nijmegen terecht kan, maar snap dat het ook behoorlijk zwaar zal zijn, steeds je kleine meid door de weeks missen!
Wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en hoop van harte dat de behandeling zijn vruchten gaat afwerpen!

don't worry, be happy :D
Oma Akke

« Antwoord #145 Gepost op: 16 juni 2010, 11:54:53 »

Hoi Rianne,
Goed dat er wat aan gedaan gaat worden, maar wat zullen jullie je kleine meisje missen doordeweeks
Sterkte en succes,
Oma Akke
HJ

« Antwoord #146 Gepost op: 16 juni 2010, 13:36:35 »

Fijn dat er nu wat aan haar probleem gedaan gaat worden maar even goed zullen jullie haar wel gaan missen. Hopelijk gaat de behandeling zijn vruchten afwerpen.
Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Heart

Ik ben wie ik ben, je kunt me niet zomaar veranderen
Evi.v

« Antwoord #147 Gepost op: 16 juni 2010, 15:31:37 »

Bedankt voor je berichtje Rianne.
Heel veel succes met Laura in Nijmegen, ik hoop dat ze haar er goed kunnen helpen! Yes
irene B.

« Antwoord #148 Gepost op: 16 juni 2010, 16:34:09 »

Wat een grote zorgen, Rianne...je hebt heel wat achter de rug! respect hoe je het allemaal hebt gedaan. Ook al is het heftig dat Laura opgenomen wordt toch is een positieve stap....het zal jullie ook rust geven. Rust dat waar je zo hard aan toebent:sterkte met alles!

Rianne

« Antwoord #149 Gepost op: 16 juni 2010, 20:52:04 »

Iedereenm bedankt voor e reacties het doet me goed te weten dat er mensen mee leven.

Laura is nog steeds verkouden en heeft nog steeds koorts: 38,5...eigenlijk had ik vandaag met haar naar de huisarts gemoeten hé....3 dgen koorts...nou ze zien me al komen.Ben er vanmorgen voor me zelf geweest...ik mag voor onderzoeken door naar het ziekenhuis......ik hoop dan te horen waar al mijn vage en niet in het bloed aantoonbare klachten vandaan komen of waar ze bij horen.

Tja...er staat ons nog heel wat te wachten wat Laura betreft maar idd   die rust daar ben ik zo vreselijk hard aan toe.....even geen wekker meer voor de eerste voeding voor Laura....even een stapje terug mogen doen.

vlinder

« Antwoord #150 Gepost op: 16 juni 2010, 21:40:04 »

Fijn dat Laura opgenomen wordt.
Heel veel sterkte. Makkelijk zal het vast niet zijn, maar ik hoop dat de behandeling bij haar zal aanslaan.
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt, ben heel benieuwd.

Groetjes,
Jitske.

jitsketje.waarbenjij.nu  WebLog over mijn leven!
Daantje

« Antwoord #151 Gepost op: 16 juni 2010, 22:08:33 »

Fijn voor jullie dat Laura opgenomen kan worden in Nijmegen, klinkt echt prima zoals je het beschrijf. Is al bekend hoelang ze daar heen gaat of is dat allemaal nog afwachten of het aanslaat enzo. Lijkt me zwaar voor jullie om je kind zo ver van huis te hebben maar wel een hoop zorgen die je even een beetje aan de kant kan zetten zodat je ook even aan jezelf toekomt. Sterkte overal mee.

Ik ben niet ziek, ik heb gewoon astma
Rianne

« Antwoord #152 Gepost op: 17 juni 2010, 09:39:46 »

Hoi Daantje

de gemiddelde duur van de behandeling is 9 maand...het kan korter f langer duren.Is ook erg afhankelijk van hoe Laura de behandeling oppakt.
Op dit moment wil ze zelfs geen tanden meer poetsen.

Mariad

« Antwoord #153 Gepost op: 17 juni 2010, 10:42:41 »

Rianne,
Wat fijn dat er nu wat aan de grote eetproblemen van jullie Laura wordt gedaan. Ik kan me voorstellen hoe enorm belastend het voor jou en jullie gezin is. Het zal vast heel moeilijk zijn zonder Laura door de week maar je hebt ongetwijfeld ook echt rust nodig en dat jij overeind blijft is ook in het belang van jullie hele gezin.
Heel veel sterkte dus!

GerdaLouise

Even stilstaan is vaak een hele vooruitgang

« Antwoord #154 Gepost op: 17 juni 2010, 20:08:45 »

Wat dubbel joh, je bent aan de ene kant blij dat er wat gaat gebeuren maar aan de andere kant wil je je kind niet daar hebben, ver weg van jullie.

Knap en moedig dat jullie dit doorzetten door het beste voor Laura te willen, petje af!

Aftellen nu en dan op naar een nieuw tijdperk. Sterkte.

groetjes van Gerda

Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste dat er is
Jippie

« Antwoord #155 Gepost op: 18 juni 2010, 17:00:05 »

Heel veel sterkte Rianne voor jullie allemaal. Het is niet niks om je kind uit handen te geven, al kan ik me voorstellen dat je er aan toe bent  Kiss
sammytjhuu
Global Moderator

Do we pay a price for every moment we enjoy?

« Antwoord #156 Gepost op: 23 juni 2010, 09:15:09 »

Heel veel sterkte de komende weken !
Hopelijk is ze er goed meegeholpen!

Mijn Astmafonds collecte
Als ik de grenzen goed aangeef, hoef ik geen muren te bouwen. Om vervolgens de muren af te moeten breken en de grenzen te verleggen...
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]
Longforum  |  Astma  |  Astma en kinderen  |  Laura #2 « vorige volgende »
    Ga naar: