Waar de kerstboom de deur alweer uit is

28-12-2013 om 13:12 uur

Vandaag hebben we korte metten gemaakt met de kerstboom.

Hij is m'n huis weer uit!

De takken hingen al aardig.. plus de naalden werden droog.
Maar ik was hem gewoon zat.

Ik ben de kerst aardig goed rondgekomen.
Eerste kerstdag hebben we Saw gekeken, de eerste 6 dan.
En tweede kerstdag hebben de het laatste deel gekeken, voordat we naar oma's verjaardag gingen om vervolgens bij mijn schoonouders de rest van de dag door te brengen.
Hoewel ik gisteren nog een vrije dag had en we weinig gedaan hebben, behalve lekker op de bank hangen, ben ik aardig moe.

Dit weekend heb ik wederom een avonddienst maandag 1 dagje vrij en dan avonddienst met oud en nieuw.
En dan zijn we alweer een jaar verder.

Als ik moet gaan bedenken, wat ik dit jaar allemaal bereikt heb.. of juist niet bereikt heb, is het een hele waslijst.
Laat ik in elk geval zeggen dat ik erg blij ben met mijn examencijfers, van 2(van de 3) examens die ik gemaakt heb. De derde heb ik nog niet gekregen.

Medisch rekenen (we zijn het laatste jaar wat nog een 8 mogen halen) 9.3!
Chronisch/Somatiek een 7.5!

Beide dikke voldoendes dus. Alleen nog even wachten op Geriatrie, maar gezien we daar in feite al vanaf het begin mee bezig zijn, hoop ik toch wel stiekem op een voldoende.

Ook heb ik de 20e mijn 3/6 maanden gesprek gehad.
We hebben ze gecombineerd, omdat de 3 maanden wat verlaat was door telkens iemand die op vakantie was, eerst ik , toen mijn werkbegeleider en toen de manager. Uiteindelijk heeft de manager gezegd er niet bij te hoeven zitten. En mijn 6 maanden zou eigenlijk eind volgende maand zijn, maar gezien dat vrij rap er na zou zijn, hebben we het samen gedaan.

Gelukkig positief allemaal, ik had de vorige keer een enorm slecht gesprek gehad en dat heb ik ook nog even gezegd. Ik had het niet zo mogen opvatten, volgens mijn praktijkopleider.
Maar ik had meer feedback moeten vragen, en moeten krijgen.

Ik ben er nog niet achter waarom ik dan meteen 'te weinig leerling' of 'te zelfstandig' ben. Maar goed, dat laat ik maar rusten.

Ik weet ondertussen ook, dat ik in Februari naar een andere afdeling ga.
Niet waar ik op gehoopt had, maar het is in elk geval een andere kans.
Waar ik wel bang voor ben zijn mijn vaardigheden, ik weet dat de klasgenoten die daar nu zitten, nog vaardigheden hebben van het eerste jaar nog moeten laten aftekenen.
Daar waar ik netjes bij ben, gezien op de revalidatie genoeg te zien en doen is.
We gaan het zien, ik zal het moeten afwachten.

Waar ik enorm veel zin in heb, is mijn jaaropgave.
Dan kunnen we opnieuw richting de hypotheker, gezien we weer wat huizen op het oog hebben.
Niet in de oorspronkelijke buurt, maar nog steeds in dezelfde richting.

Heerlijk om weer te kunnen dromen over toekomstige huizen, en daarmee dus ook de bruiloft.

Met een beetje geluk, hoop ik voor de zomer verhuisd te zijn. Hoewel ik ook weet dat de zomer, misschien ook kerst kan worden, maar; A girl can dream, right?

:W

Login of registreer om te reageren
31-12-2013 om 12:08 uur

Even een kleine update..

Gisteren zijn we naar Hellevoetsluis geweest, om even rond te rijden en de adressen af te gaan om te kijken hoe de buurt is etc.

Uiteindelijk ook even langs de makelaar geweest van de huizen die we hierna over gehouden hebben.

Volgende vrijdag hebben we 3 bezichtigingen gepland staan!

Nog even afwachten dus allemaal, maar er zit hopelijk schot in de zaak..

Alvast voor vanavond/morgen,

Ik wens iedereen van jullie een gezond en luchtig 2014!  *O*

:W  Tot volgend jaar!

Login of registreer om te reageren