Leuke uitspraken 2

Loïc: gelukkig dat ik geen Lego-mannetje ben. Dan zou mijn kop er telkens af moeten als ik iets anders aantrek.
Ga naar laatste reactie«137

Reacties

• ArubaAruba Gebruiker
    op 20-03-2014:
    Loïc: gelukkig dat ik geen Lego-mannetje ben. Dan zou mijn kop er telkens af moeten als ik iets anders aantrek.

Haha, geweldig!
  • Dominique Gebruiker
    Vanmiddag bij de ikea
    Loopt een mevrouw voor ons met haar dochter (rond de 5 jaar)
    Moeder heeft zo'n gele verzameltas, stopt er wat in
    Dochter roept kijhard door de winkel: Mam dat is stelen wat je doet
    Kan je verzekeren dat iedereen naar die moeder keek
  • wiillukuwiilluku Gebruiker
    Mijn dochtertje wilde in ijn bed slapen. Dus ik zeg: denk erom dat je dan niet in mijn bed plast, dan heb ik een waterbed! ! Zegt ze: ach, je kan toch zwemmen..
  • maraikie Gebruiker
    Bij mijn nichtje, Marlies, eten ze wel eens chihuahuabroodjes... :Y
    (Shoarmabroodjes...)
  • mamm-loicmamm-loic Gebruiker
    @ Maraikie: is dat een soort hotdog? ;)

Loïc was gisteravond een beetje bang: hij had op de radio gehoord dat er een spookrijder op weg was naar Antwerpen. Best beangstigend als je niet weet wat dat is.  ;)
  • WaterlelieWaterlelie Gebruiker
    Gisteren tijdens de les zei een leraar: Ik drijf graag over 8-)
    (Ik overdrijf graag)
    Ik kreeg gisteren via de whats-app een berichtje binnen en ik moest eigenlijk naar de les.
    Typ ik snel:
    Ik heb het nu niet bij me. Zit in m'n kluis.

Later pas realiserend hoe dubbelzinnig het was ;)
    Kreeg er dan ook leuke reacties op.
  • FonsjoFonsjo Gebruiker
    op 05-06-2014:
    Ik kreeg gisteren via de whats-app een berichtje binnen en ik moest eigenlijk naar de les.
    Typ ik snel:
    Ik heb het nu niet bij me. Zit in m'n kluis.

Later pas realiserend hoe dubbelzinnig het was ;)
    Kreeg er dan ook leuke reacties op.

Beetje benauwd he in zo'n kluis? :s)
  • sanshine Gebruiker
    Levy (7) komt binnen op zijn slippertjes vanuit een plensbui:kijk nou, mijn slippers zijn helemaal sappig!
  • maraikie Gebruiker
    De zoon (10 jaar maar autistisch en verstandelijk gehandicapt) van mijn vriendin gaat naar bed. Vriendin: ik kom zo, doe je kleren maar in de wasmand.
    Als ze later bovenkomt heeft hij zijn hele kledingkast leegehaald en in (en om) de wasmand gdaan...... :s)
  • FonsjoFonsjo Gebruiker
    Hahahaha tsja ze zei zelf dat ie zn kleren....... Letterlijk nemen he hahahahaha
  • coco12 Gebruiker
    Mijn kleindochter van 4 jaar logeert een paar nachtjes,en vraagt:,oma mag ik chocola?Ik zoek in het kastje maar moet haar teleurstellen,ze kijkt me aan en zegt oh jee nu hebben we een groot probleem,mijn buik vraagt chocola .
  • SelahSelah Gebruiker
    op 06-06-2014:
    De zoon (10 jaar maar autistisch en verstandelijk gehandicapt) van mijn vriendin gaat naar bed. Vriendin: ik kom zo, doe je kleren maar in de wasmand.
    Als ze later bovenkomt heeft hij zijn hele kledingkast leegehaald en in (en om) de wasmand gdaan...... :s)

Zooooo herkenbaar...(zelf een zoon van 12 met autisme en LVG-er).
  • Milly Gebruiker
    Er rijd hier regelmatig een qat door de straat. Veel herrie en ons dochtertje van 4 schrikt er altijd zo van.
    Komt ie op een dag weer langs, zegt ze, mam daar was die kwal weer. Haha, is ook beetje zo!!
  • maraikie Gebruiker
    Mijn neefje, Jakko. Ruim 2. Boerenzoon. Komt bij mijn broer en schoonzus (machinist en verpleegkundige). Jakko: waar zijn jou koeien....??

(En het katteluik is een Tijgergat, hun kat heet Tijger. Ze hebben geen katteluik, maar hij begreep best waar het voor was....hihi)
    Kinderlogica:

Gisteren op de verjaardag van mn neefje (11) had hij tot nu toe van ieder bezoek 10 euro gekregen. Er zouden nog wel 10 mensen komen en als hij dan van iedereen nog eens 10 euro zoukrijgen...

Zegt zn broertje (9): Wow dan krijg je wel 1000 euro! Dan kan je een auto kopen voor papa en een auto voor mama! (Ze hebben het niet zo breed.)

Moest wel lachen om deze logica. Uiteindelijk zou hij sowieso maar 10x10=100 euro krijgen dan en 2 auto's voor1000 euro moet ik ook nog zien, maar schattig was het wel!
  • Dominique Gebruiker
    Ik was vanmiddag iets aan het eten samen met mijn 12 jarig nichtje
    Bij de landingsbaan van Schiphol
    Nou is ze net in Engeland op vakantie geweest
    Komt ze met de vraag: Vliegen de vliegtuigen in Engeland nu ook links?
    Een tijdje terug zat ik met onze zoon in de auto toen mijn gsm begon te rinkelen. Omdat ik achter het stuur zat, vroeg ik mijn zoon om even op te nemen.

Wie was het nu? vroeg ik hem achteraf.
    Ja, ik weet het niet, het moordenziekenhuis of zoiets. :?

OK, het was dus dr. Moorkens van het ziekenhuis.
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    op 26-08-2014:
    Wie was het nu? vroeg ik hem achteraf.
    Ja, ik weet het niet, het moordenziekenhuis of zoiets. :?
    Het is idd altijd heel grappig hoe kleine kinderen boodschappen doorgeven. Ik merk het ook wel eens als ik voor het een of ander bel en ik bel niet vanuit mijzelf, maar er komt dus nog iets/iemand waar ik dan voor bel bij. Dan hoor je idd de leukste berichten op de achtergrond! :)
  • trijnkotrijnko Administrator
    Was afgelopen zaterdag in Hoogeveen en hoorde het volgende:
    Kind ziet iets in een winkel en zegt dat wil ik hebben.
    Moeder: ja, ik wil ook wel eens wat hebben.
    Kind: wat wil jij dan hebben?
  • ikik Gebruiker
    Buiten ruikt het een beetje want op het land aan de andere kant van de dijk zijn ze aan het gieren.
    Zegt dochterlief: "Bah, het stinkt buiten. De boer is aan het poepen."
    Ik hoorde in het winkelcentrum eens reclame voor iets lekkers: eierstokbrood. Yummie!
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    op 14-09-2014:
    Ik hoorde in het winkelcentrum eens reclame voor iets lekkers: eierstokbrood. Yummie!
    Haha, wat moeten we ons daar bij voorstellen. :?
  • ikik Gebruiker
    op 14-09-2014:
    Haha, wat moeten we ons daar bij voorstellen. :?

Idd, doet een beroep op je voorstellingsvermogen!
  • FonsjoFonsjo Gebruiker
    Gewoon stokbrood gemaakt van eieren. Toch?? :?
    of brood van eierstokken  :+
    Loïc is erg blij dat hij er is. :)
    "Als ik niet bestond, dan sprong ik uit het raam."
  • Noordeling Gebruiker
    Als een van mijn maten mij belt dan zegt die altijd .. ja wou effen analoog met je chatten .
  • SelahSelah Gebruiker
    Zoonlief(12, autistisch, spreekt weinig) was met mijn zusje en mij in gesprek en mijn zusje zegt dat hij soms wat gek is waarop hij zegt maar tante ik kom ook uit een gekke familie.
  • maraikie Gebruiker
    Ik ben aan t oppassen en laat de hond uit, samen met de kids. Ik struikel en val. Resultaat: blauwe knie. Reactie Ellemijn (7): ik had mijn enkel ooit verstuift.....
«137
Log in of Registreer om te reageren.