Even voorstellen

05-05-2014 om 20:09 uur

Hoi

Ik ben een vrouw van 41 en heb na anderhalf jaar onderzoek de diagnose Churg Strauss gekregen. Wie heeft hetzelfde en wat zijn jouw ervaringen met deze ziekte?

Login of registreer om te reageren
05-05-2014 om 20:29 uur

Welkom SB :W

Naast het topic wat Trijn al aanbood, zijn er onder de 'zoekknop' diverse topics over Churg Strauss te vinden. Helaas (gelukkig eigenlijk) hebben niet veel mensen op dit forum deze aandoening. Maar misschien vind je via de zoekknop wat info en/of lotgenoten?

Gr. Evi

Login of registreer om te reageren
05-05-2014 om 22:01 uur

Welkom op het forum :W

Login of registreer om te reageren
24-09-2018 om 17:02 uur

Ik heb nu since 2012cs pas in 2014 vast gestelt mijn problemen zijn gevoelloze armen en benen flauwvallen zware Astma pijn op de borst niet helder kunnen nadenken mijn vraag weer iemand een arts in nl of buitenland die meer ervaring heeft met de behandling van churg strauss

Login of registreer om te reageren
28-09-2018 om 17:59 uur

Hoi
Na een jaar verkeerde behandelingen ,als gevolge van verkeerde diagnoses, te hebben ondergaan kwamen de artsen er eindelijk achter dat ik COPD heb. (EPOC)
Ik woon op de canarische eilanden, hier is deze longziekte vrijwel onbekend. Ik wil graag vliegen, heb een kleinzoon gekregen, maar heb hem nog niet kunnen zien.. (woont in engeland)
Heeft iemand met COPD ervaring met vliegen ??? Momenteel gebruik ik alleen pompjes, s morgens en s avonds en in noodgeval.
Vast bedankt voor evt reakties..

Login of registreer om te reageren
01-10-2018 om 10:47 uur
Reactie op pekely

Hoi
Na een jaar verkeerde behandelingen ,als gevolge van verkeerde diagnoses, te hebben ondergaan kwamen de artsen er eindelijk achter dat ik COPD heb. (EPOC)
Ik woon op de canarische eilanden, hier is deze longziekte vrijwel onbekend. Ik wil graag vliegen, heb een kleinzoon gekregen, maar heb hem nog niet kunnen zien.. (woont in engeland)
Heeft iemand met COPD ervaring met vliegen ??? Momenteel gebruik ik alleen pompjes, s morgens en s avonds en in noodgeval.
Vast bedankt voor evt reakties..

Hoi Welkom, misschien kan je beter even een nieuw topic maken. :)

Login of registreer om te reageren