Pollenhor met 2 medische certificaten. Compliment.

20-06-2014 om 14:41 uur

Mijn broer en ik hebben allebei last van pollenallergie. Robin had al eerder een pollenhor gemaakt met het
pollengaas van esvo uit Volendam.
http://www.esvocampingshop.com/nl/tentdoek/pollengaas-voor-pollenhor.ht…

Zelf dacht ik niet nodig te hebben. Heb een nacht gewisseld met broertje, want ik bleef maar last houden. Slaapresultaat: geweldig! Heb er nu ook een. ^O^
Is trouwens de enige met certificaat van het hoogste Duitse Charité onderzoekslab en van het Ecarf. Voor de volledigheid wil ik jullie deze technische info niet onthouden.

ECARF Seal of Quality Awarded to the Pollen Protection Filter "poll-tex":

Thursday, 13. December 2007
Category: ECARF Seal of Quality, Products, Pollen resistant screens
By: Andrea Schöndube (translated by Anicia Timberlake)
Pollen Protection Filter "poll-tex"
Pollen Protection Filter "poll-tex"

The pollen protection filter "poll-tex" received the European Centre for Allergy Research Foundation’s Seal of Quality for products and services suitable for allergy sufferers.
The material stops 97% of birch pollen and 100% of grass pollen from entering a room. Even very small nettle pollen and ragweed pollen particles are almost completely blocked when the window is equipped with the pollen filter. The material is suitable for those with pollen allergies and is a good protection from airborne pollen.

Het anti-pollengaas wordt gemaakt in Nederland en is te bestellen per centimeter, dus je verspilt niets. En de prijs valt reuze mee. Het maken van de pollenhor is wel een bereklus. Als je niet handig bent, kun je deze beter laten maken door een handige Harry.

Login of registreer om te reageren
20-06-2014 om 18:20 uur

Klinkt goed, ook maar eens bestellen... :)

Login of registreer om te reageren
22-06-2014 om 15:06 uur

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, komt er nog iets van een fris windje door dit materiaal?
De pollenhorren die ik nu heb laten amper frisse lucht door heb ik het idee. Ik heb ze daarom niet meer in gebruik en ventileer vooral heel goed als het regent :-)
Als er regen aan komt sta ik klaar om de ramen en deuren op te gooien  :Y

Login of registreer om te reageren