25.06.2014

26-06-2014 om 00:27 uur Gesloten

Sorry voor mn woord gebruik maar vandaag een kut dag, ik zeg het maar gewoon! Ik krijg nu de gehele dag M.eropenem en 3 x daags C.olistin. En daarbij heb ik nu voor het eerst bijwerkingen. En de bijwerkingen zijn vervelend. Een hele erge tintelende tong en een evenwicht probleem. Kan iig niet in een rechte lijn lopen. Daarom goed vast houden en gaan met die banaan. Ook heb ik vandaag F.raxi gehad. Dit is om trombose tegen te gaan. Het is wel heel gek. F.raxi is een bloedverdunner en ik krijg 1 x per week bloed vitamine K om mn bloed te stollen. Grappige combinatie hè ;-)

Ik maak weinig mee. Moet verplicht 1 x per dag 30min lopen. Dit doe ik over de gangen op de begane grond hier in het ziekenhuis. Af en toe stoppen om rust te nemen en ondertussen mensen te kijken. Zo kwam ik vandaag een oud klasgenootje tegen met haar familie en zus. Haar zus werkt hier in het ziekenhuis en ze hadden volgens mij een feestje!! Ze zagen er allemaal zo mooi uit.. Wauw! Ze zag me iig meteen, door mn ooh zo bekende aapiee aan infuus paal! Wat voor meerdere mensen heel interessant is. Ik krijg veel complimenten over de apen. Super leuk!!

Vandaag ook een lading kaarten gekregen. Ik was er nog niet eens een dag en er hangen al 4, vier!!! kaarten aan mn bord! Super lief van ze <3

Ik ga nu fijn slapen, morgen vast een betere dag!

De reacties zijn gesloten.